Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Kto powiedział, że jeśli bukiet to tylko kwiatowy? KFC stworzyło pyszny bukiet ze stripsów

KFC po raz kolejny wykorzystało okazję do świętowania – tym razem celebrując Dzień Kobiet. Marka stworzyła niecodzienny pomysł na prezent wyjątkowy: pyszny bukiet ze… stripsów. Bo najlepsze bukiety, to te które można po prostu zjeść!
O autorze
1 min czytania 2020-03-09

Dzień Kobiet to święto, do którego część z nas podchodzi dziś z pewną rezerwą. W czasach PRL-u tradycją było obdarowywanie Pań obowiązkowym zestawem podarunkowym: goździk plus cieliste rajstopy – miło i praktycznie, ot taki nierozłączny duet. Rajstopy, chyba przez swój brak romantyzmu, wyszły już z prezentowego „must have”. Teraz im zabawniej i kreatywnie podejdą do zagadnienia panowie w tym dniu, tym lepiej.

KFC stworzyło na Dzień Kobiet zaskakującą aktywację. Dla wszystkich wspaniałych Pań (pamiętając również o ich Panach) marka przygotowała instrukcję zbudowania bukietu ze specjału restauracji: stripsów. Wystarczyło tylko kilka podstawowych składników by wyczarować bukiet z pysznych kawałków kurczaka w chrupiącej panierce: kubełek 11/11 (11 stripsów do bukietu i 11 hot wingsów dla Panów, aby mieli siłę do pracy ;)), długie patyczki do szaszłyków, wstążka w ulubionym kolorze i papier do pakowania kwiatów. Po kilku chwilach cierpliwego nabijania, wspomożonego odpowiednią dostawą energii, piękny, a przede wszystkim pyszny prezent był gotowy.

Sobotni post na fanpage’u KFC na Facebooku w ciągu zaledwie dwóch dni dotarł do niemal 1 miliona użytkowników! Udostępniono go prawie 200 razy, zareagowało na niego ponad 2,9 tysiąca użytkowników, a blisko 3 tysiące zostawiło komentarze.

Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj