– Kaliciński w najbliższym czasie planuje przeprowadzenie rebrandingu i wdrożenie nowej strategii działania dla całej grupy, która bierze także pod uwagę nowe okoliczności związane z COVID-19. Zespół został ostatnio wzmocniony w trzech kluczowych działach: strategii, kreacji i client service. Nowa wizja agencji jest realizowana wraz z najbliższymi współpracownikami – podkreśla Kuba Kaliciński.
Kuba Kaliciński tworzy agencję Kalicińscy od 2006 roku. Przez lata był jej dyrektorem kreatywnym. Tworzył komunikację marketingową w obszarze digital dla takich marek jak: Skoda, IKEA Polska, Red Bull, Tchibo, Knorr, Dove, czy Castrol. Od 2016 roku przejął zarządzanie grupą, w której skład wchodzą dom produkcyjny Fog Films, agencja Kalicińscy oraz studio Honkkonk.
Zobacz również
Oprócz zarządzania agencją Kuba Kaliciński aktywnie działa również w branży filmowej jako producent, reżyser, operator i scenarzysta. W ostatnim czasie wyprodukował m.in. film dokumentalny „Powiedz tak lub nie” w reżyserii Pawła Hejbudzkiego. Jest również producentem filmu o życiorysie Adama Mickiewicza, a w przygotowaniu są dwie kolejne produkcje – film fabularny i debiut pełnometrażowy Kuby Kalicińskiego, pierwszy od dawna film science fiction.