W pierwszym podcaście gościem Jerzego Minorczyka, dyrektora generalnego IAA Polska, był Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów. Instytut w dość niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych, co szeroko komentuje branża komunikacji marketingowej. Właśnie tym gorącym tematem, w pierwszej kolejności zajęło się w podcaście IAA Polska.
-
Ile milionów złotych wynosi budżet Krajowego Instytutu Mediów i na co jest wydawany?
-
Kto zdecydował o zrealizowaniu kolejnego, deklaratywnego badania słuchalności?
-
Dlaczego nie zaangażowano żadnej dużej agencji badawczej z doświadczeniem w badaniach mediów?
-
Jaką rolę w tym projekcie spełnia Centralne Biuro Antykorupcyjne?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Czy to właśnie KIM zrealizuje jednoźródłowe badanie konsumpcji mediów w Polsce?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w pierwszej odsłonie IAA POWER PODCAST, dostępnej na: Spotify, podkasty.info oraz w wersji video na YouTube:
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej między innymi poprzez dialog, środowiskową dyskusję i dzielenie się wiedzą. W podcastach, tworzonych w dwóch formatach, przekażemy wartościowe i inspirujące treści. W krótszym zareagujemy na najbardziej aktualne tematy branżowe, a prowadzący dopytają gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub poproszą o komentarze. W dłuższych, kilkudziesięciuminutowych rozmowach „jeden na jeden”, moderatorzy zmierzą się z tematami wymagającymi głębszej analizy. Zapraszam wszystkich członków IAA Polska do współtworzenia IAA POWER PODCAST – powiedziała Dorota N. Haller, wiceprezeska IAA Polska, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.
Podcasty tworzyć będzie społeczność IAA Polska – propozycje tematów, rozmówców zgłaszać będą członkowie Stowarzyszenia i oni także wystąpią w roli prowadzących.