TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kulisy badań konsumpcji mediów w Polsce to temat pierwszego odcinka IAA POWER PODCAST

O autorze
1 min czytania 2022-06-03

W pierwszym podcaście gościem Jerzego Minorczyka, dyrektora generalnego IAA Polska, był Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów. Instytut w dość niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych, co szeroko komentuje branża komunikacji marketingowej. Właśnie tym gorącym tematem, w pierwszej kolejności zajęło się w podcaście IAA Polska.

Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w pierwszej odsłonie IAA POWER PODCAST, dostępnej na: Spotify, podkasty.info oraz w wersji video na YouTube:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej między innymi poprzez dialog, środowiskową dyskusję i dzielenie się wiedzą. W podcastach, tworzonych w dwóch formatach, przekażemy wartościowe i inspirujące treści. W krótszym zareagujemy na najbardziej aktualne tematy branżowe, a prowadzący dopytają gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub poproszą o komentarze. W dłuższych, kilkudziesięciuminutowych rozmowach „jeden na jeden”, moderatorzy zmierzą się z tematami wymagającymi głębszej analizy. Zapraszam wszystkich członków IAA Polska do współtworzenia IAA POWER PODCAST – powiedziała Dorota N. Haller, wiceprezeska IAA Polska, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.

Podcasty tworzyć będzie społeczność IAA Polska – propozycje tematów, rozmówców zgłaszać będą członkowie Stowarzyszenia i oni także wystąpią w roli prowadzących.