Kultowe „Wredne dziewczyny” w klipie promocyjnym sieci Walmart na Black Friday

Kultowe „Wredne dziewczyny” w klipie promocyjnym sieci Walmart na Black Friday
W najnowszym promocyjnym video sieci sklepów Walmart pojawiły się bohaterki filmu pt. „Wredne dziewczyny”. Lindsay Lohan, Lacey Chabert i Amanda Seyfried odtwarzają najbardziej znane sceny z ekranu, a wszystko w związku z akcją na Black Friday.
O autorze
1 min czytania 2023-11-02

fot. YouTube

Nakręcona w 2004 roku komedia pt. „Wredne dziewczyny” (reż. Mark Waters) to historia nastolatki, która przeprowadza się do Illinoisi w tamtejszej szkole poznaje grupę przebojowych dziewczyn „trzymających władzę”. Popularna amerykańska sieć sklepów Wal-Mart postanowiła wykorzystać doskonale znane wizerunki bohaterek filmu do zorganizowania promocji z okazji Black Friday. Efektem jest 2-minutowe video po brzegi wypełnione doskonale znanymi cytatami i scenami w odświeżonych wersjach. Tym razem widzimy nastoletnie bohaterki po latach, wiele z nich w rolach matek udzielających porad o licealnym życiu swoim dzieciom.

W klipie słychać piosenkę Missy Elliott („Pass That Dutch”), a kolejne odcinki video będą dostępne na youtube’owym koncie Walmart w listopadowe środy i Cyber Monday (27 listopada).

Źródło: YouTube

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Black Friday nieco wcześniej — z Walmart+

Sieć sklepów przygotowała dla klientów jeszcze jedną niespodziankę. Chociaż oficjalnie Black Friday obchodzony jest w pierwszy piątek po Święcie Dziękczynienia (w tym roku przypada ona na 24 listopada), to subskrybenci programu Walmart+ zyskają dostęp do wyjątkowych promocji online już 8 listopada.

To niepierwsza reklama Walmart mająca wywołać w odbiorcach uczucie nostalgii. Wcześniej w sieci pojawiło się video zatytułowane „Grocery Pick-Up is just nostalgic”, w którym pojawiły się nawiązania m.in. do bajki „Scooby Doo”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Walmart umożliwia używanie własnych zdjęć w wirtualnej przymierzalni

Walmart ulepsza swoją wirtualną przymierzalnię, wprowadzając opcję „Be Your Own Model”. Klienci mogą wykorzystywać własne zdjęcia, aby sprawdzić, jak dany produkt będzie się prezentował na ich ciele.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 „Kino to pamięć ludzkości” – koncepcja artystyczna i nowa identyfikacja wizualna Mastercard OFF CAMERA

Tegoroczna, szesnasta już edycja Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA pod względem wizualnym odwoływała się do idei „Kino to pamięć ludzkości”.