Labcon wypływa z adidas i fundacją Parley na głębokie oceany

Każdy przebiegnięty krok może przybliżyć nas do ocalenia oceanów przed ekologiczną katastrofą. Agencja Labcon wraz z adidas i fundacją Parley mobilizuje polskich biegaczy, by swoją aktywność przekuli w walkę z zanieczyszczeniem plastikiem oceanicznym.
O autorze
1 min czytania 2019-06-11

adidas, jeden z największych producentów obuwia i odzieży sportowej na świecie oraz lider rynku sportowego w Polsce, zainicjował globalny ruch Run For The Oceans w 2018 roku. Od tego czasu, biegacze z całego świata zebrali na rzecz fundacji Parley już 1 milion dolarów. W tym roku fani biegania po raz kolejny pokonają dziesiątki kilometrów w ekologicznym celu, a za każdy przebiegnięty kilometr zarejestrowany przez aplikację Runtastic między 8 a 16 czerwca, marka adidas przekaże $1 na rzecz fundacji Parley Ocean School.

Za holistyczną implementację kampanii adidas x Parley pod hasłem Run For The Oceans, która wystartuje już 8 czerwca, odpowiada agencja Labcon, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W Polsce akcję poprzez swoje kanały social media wspierają influencerzy i ambasadorzy marki adidas w Polsce m.in.: Olga Frycz, Aleksandra Domańska, Maja Bohosiewicz, Anna Kalczyńska, Jakub Wesołowski, Agata Biernat, Modny Tata oraz Areta Szpura.

Do akcji może dołączyć każdy. Wystarczy pobrać darmową aplikację Runtastic, która zbiera przebiegnięte kilometry i przelicza je na finansowe wsparcie dla fundacji chroniącej oceany. Każdy przebiegnięty kilometr zanotowany w aplikacji w terminie między 8, a 16 czerwca, adidas zamieni na 1$ i przekaże na  rzecz programu Parley Ocean School.

8 czerwca w dzień startu akcji na całym świecie, czyli w Światowy Dzień Oceanów, w Warszawie odbędzie się duże wydarzenie biegowe, którego gospodarzem jest społeczność adidas Runners Warsaw (ARW). Eventem rozpocznie się edukacyjny, proekologiczny tydzień w ARW (Solec 38) z licznymi wydarzeniami m.in.: Warsztat Zero Waste z Katarzyną Wągrowska, Plogging czy Gardening.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj