Lato 2016 z nowym wizerunkiem marki

Touroperator rozpoczął sprzedaż oferty na Lato 2016. Hotele własnej sieci, wioska wakacyjna, nowy cykl wycieczek „Rozsmakuj się”, nowości wczasowe i objazdowe, to tylko część niespodzianek. Całkowitej zmianie ulega również dotychczasowy wizerunek marki.
O autorze
2 min czytania 2015-10-08

Symbolem zmian staje się litera R, oraz skrócona nazwa Rainbow.

W ofercie pojawi się sporo nowości pobytowych. Klienci w sezonie Lato 2016 będą mogli wypoczywać między innymi na pełnej tajemnic Malcie, kolorowym i różnorodnym Wybrzeżu Lizbońskim, w mało jeszcze odkrytej Macedonii i słynnej już w czasach antycznych włoskiej Kampanii. Ponadto Rainbow uruchomi także czartery do Izmiru i  do Heraklionu, czego do tej pory biuro nie oferowało.

Malownicza miejscowość Kokkino Nero znajdująca się na Riwierze Olimpijskiej w Grecji stanie się prawdziwą wioską wakacyjną, obejmującą około 10 obiektów z apartamentami bez wyżywienia, z możliwością dopłaty do all inclusive. Touroperator przeprowadzi również modernizację niektórych obiektów polegającą między innymi na wybudowaniu kilku basenów.

– Kokkino Nero, to produkt stworzony z myślą o tej grupie klientów, która obecnie spędza wakacje nad polskim morzem i która raczej nie podróżowała do tej pory zagranicę, albo z względów finansowych albo też po prostu obawiała się takich podróży np. z powodów językowych. Nasza oferta rozwiązuje obydwa problemy na raz bo po pierwsze będzie to absolutnie najtańsza ofertą zagraniczna na polskim rynku  z cenami już od 799 zł za tydzień z przelotem, a po drugie sama miejscowość od lat obsługuje głównie Polaków więc w restauracjach i sklepach mówi się po polsku, a w lokalnej dyskotece można się napić żubrówki lub polskiego piwa  – mówi Grzegorz Baszczyński, Prezes Rainbow Tours.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biuro konsekwentnie realizuje politykę tworzenia własnej sieci hotelowej. Sieć nosić będzie nazwę White Olive Hotels i docelowo ma obejmować dwa rodzaje obiektów: 4 gwiazdkowe hotele White Olive Premium i  5 gwiazdkowe White Olive Elite. W tych ostatnich część pokoi wyposażonych będzie w prywatne baseny. W każdym z hoteli klienci znajdą między innymi własne kluby plażowe, darmowe wi-fi, polskie programy TV oraz naprawdę bogaty bufet.

Touroperator zachęca również do wypoczynku o długości nieco mniej standardowej niż 7, czy 14 dni. Oprócz wylotów na tydzień lub dwa tygodnie oraz modnych ostatnio 10 lub 11 dni, w ofercie pojawiają się a także krótkie wyjazdy weekendowe np. na 3 lub 4 dni pobytu,

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Roboczo nazwaliśmy je Beach Breakami bo takie wypady oferować będziemy w najlepszych kurortach Bułgarii, Grecji, Hiszpanii i Portugalii. Także w wysokim sezonie – mówi Radomir Świderski, PR manager Rainbow Tours.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oferta na lato, to również wycieczki objazdowe, a wśród nich zupełnie nowe, krótkie City Break-i, między innymi do Nowego Jorku, Monachium, Zurichu, Brukseli, Madrytu czy Porto. Na uwagę zasługuje również cykl wycieczek „Rozsmakuj się w..” w którym znane i lubiane miejsca zostały pokazane z zupełnie innej perspektywy. Nie zabraknie wypraw kulinarnych, rowerowych, degustacji, rejsów kameralnym jachtem, lotów balonem, quadów czy parków rozrywki.

Start sprzedaży lata łączy się również ze zmianą wizerunku Rainbow Tours. Znakiem firmowym, i nowym symbolem staje się litera R, natomiast w komunikacji obowiązującą nazwą będzie Rainbow.

– Zmiana logotypu i nazwy stała się w zasadzie koniecznością. Mieliśmy wrażenie, że coraz mniej odzwierciedla ideę nowoczesnej, nieustannie rozwijającej się firmy, którą niewątpliwie jesteśmy. Tym bardziej, że nazwę mieliśmy zbyt długą i sporo osób miało problemy z prawidłowym jej pisaniem. Mamy nadzieję, że nasza R-ka szybko stanie się synonimem fantastycznych wakacji, oczywiście z Rainbow – mówi Emilia Bratkowska, Dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.