Amerykańska dziennikarka Katie Couric 25 lat temu na wizji, podczas telewizyjnego programu „Today”, wykonała swoją pierwszą kolonoskopię. Decyzja o tym występie była spowodowana śmiercią jej męża, który zmarł na raka jelita grubego. Wówczas zainspirowano do badań miliony Amerykanów, co potocznie nazwano efektem Couric.
W 2025 roku prezenterka wraca do tej historycznej transmisji, parodiując popularną kampanię jeansów American Eagle z udziałem Sydney Sweeney.
Zobacz również
Parodia kampanii „Sydney Sweeney has great jeans”
Po 25 latach Katie Couric, Maximum Effort oraz Colorectal Cancer Alliance ponownie zwracają uwagę na profilaktykę raka jelita grubego w kampanii „Lead From Behind”.
W ramach akcji powstał spot nawiązujący do niedawnej reklamy American Eagle z udziałem Sydney Sweeney, która wzbudziła kontrowersje i dyskusje wokół kwestii rasy oraz standardów (w kampanii wykorzystano grę słów, nawiązującą do genów i jeansów – podobnych w brzmieniu w języku angielskim).
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Premiera kampanii również miała miejsce w programie „Today”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing