„Leave The Cult. Join The Club” (pol. „Opuść sektę, dołącz do klubu”), głosi hasło kampanii sieci siłowni Virgin Active, nawołujące do odkrywania, czym tak naprawdę jest dbanie o zdrowie i równowagę. W natłoku treści publikowanych w social mediach nietrudno się zgubić, szybko można też zostać skutecznie przebodźcowanym. Akcja „Leave The Cult Join The Club” ma na celu zachęcenie konsumentów do porzucenia drastycznych i niejednokrotnie niebezpiecznych metod walki o „idealne” ciało na rzecz zdrowej porcji ruchu w jednym z klubów Virgin Active.
W klipie będącym częścią kampanii słyszymy Odę do radości, a na ekranie wyświetlają się kolejno różne metody walki z tłuszczem czy cellulitem, opatrzone zachętą: „Rzuć to!”. Dobrze znana melodia szybko jednak znika, ustępując miejsca kakofonii.
Zobacz również
Działania Virgin Active obejmują emisję spotów telewizyjnych, treści internetowych, wideo na żądanie, cyfrowe reklamy typu out-of-home w Wielkiej Brytanii, Włoszech, RPA, Tajlandii, Singapurze i Australii. Druga odsłona akcji planowana jest na styczeń 2025 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za działania odpowiada agencja We Are Pi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: YouTube
PS „Prawdziwe piękno w dobie sztucznej inteligencji”: Dove zachęca do refleksji nad wpływem AI na standardy piękna
Marka Dove rozpoczęła w Polsce kampanię #PrawdziwePiekno, która skupia się na pokazaniu realistycznego piękna w dobie AI. W ramach akcji zaplanowano wiele aktywacji, m.in. reklamy w aplikacjach randkowych czy współpracę z Martyną Wojciechowską.
PS2 Decathlon udostępnia darmowy sprzęt sportowy w paryskich parkach
Podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, szwajcarski startup Equip wprowadził system wynajmu sprzętu sportowego, aby zachęcić wszystkich chętnych do ruchu. Stacje ze sprzętem umieszczono w paryskich parkach, znajdujących się w pobliżu boisk i kortów.