Marka Lech Premium Kompanii Piwowarskiej od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc w browarze energię z wiatru czy organizując akcje segregacji śmieci podczas festiwali muzycznych. Z badania Green Generation, przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że 96% respondentów uważa takie działania za ważne, mogące mieć wpływ na zmianę zachowań konsumentów, np. świadome podejście do zakupów, czy podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska.
W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów marka Lech powraca z odświeżoną, drugą edycją konkursu z wiedzy ekologicznej, w którym można wygrać bluzy zaprojektowane przez polskich artystów: Pannę Niebieską, Izę Turską, Noriakiego, Marcina Tybera, Annę Szejdewik, Klaudiusza Kędziorę i Bartosza Sucharskiego. Umieszczone na nich designerskie grafiki dotyczą eko zagadnień np. poszanowania zieleni. Konkursowe bluzy są w 80% wykonane są z bawełny organicznej, która posiada certyfikat Organic Content Blended (OCS blended) oraz certyfikat Oeko-Tex Standard 100 oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Nadruk na bluzach wykonany jest certyfikowanymi farbami wodnymi.
Zobacz również
Aktywacja ma na celu zachęcić konsumentów do podejmowania prostych, drobnych, proekologicznych gestów w stronę natury w codziennym życiu i nagrodzić tych, którzy wykazują dużą świadomość w zakresie ochrony środowiska.
Aby wygrać należy wejść na stronę lech.pl , wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem promocyjnego opakowania piwa Lech i wziąć udział w ekologicznym quizie. W każdym tygodniu tysiąc osób, które udzieli najwięcej poprawnych odpowiedzi w najkrótszym czasie, wygra jedną z 10 tysięcy dostępnych bluz wykonanych z ekobawełny, posiadającej wysokie certyfikaty jakości.
Konkurs potrwa od 18 października do 26 grudnia br. W promocji biorą udział piwa: Lech Premium, klasyczny lager Lech Free 0,0% oraz Lech Pils, oznaczone specjalną grafiką „Graj o EKO-bluzy”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Koncepcję kreatywną konkursu „Lechendy wchodzą w eko” przygotowała agencja Bardzo, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania w digitalu, obsługa strony internetowej oraz komunikacja w social media została powierzona agencji Cut the Mustard. Za komunikację z influencerami oraz mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Nad przebiegiem quizu czuwa Afekt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing