Kampania ta nawiązuje do ubiegłorocznej kampanii i zdjęć – Lee Jeans jesień-zima 2019 – w której pojawili się artyści z Kansas, a dokładnie z miejsca, w którym rozpoczęła się historia marki Lee. Teraz przenosimy się do Kalifornii, a nowa kampania wiosna-lato 2020 odzwierciedla czas, gdy Lee Jeans ruszyło na zachód na początku XX wieku, by wykorzystać drzemiącą tam kreatywność.
Nakręcona w Kalifornii i odzwierciedlająca bogate dziedzictwo marki kampania wiosna-lato 2020 przedstawia nową grupę innowatorów i influencerów. Niektórzy z nich to rdzenni Kalifornijczycy, a inni przyjechali tam z całego świata, zwabieni dynamicznym, wielokulturowym tyglem tego amerykańskiego stanu.
Zobacz również
W tej elektryzującej grupie są uliczni artyści, fotograficy, modele, muzycy, konsultanci i wielu więcej – nawet florysta. To, co ich łączy, to pasja tworzenia, wyczucie stylu i miłość do Lee. Każdy z tych utalentowanych ambasadorów naszej marki został sfotografowany w swojej kreatywnej przestrzeni, gdzieś w Kalifornii, robiąc to, co kocha najbardziej. Wyselekcjonowana specjalnie na potrzeby kampanii grupa Cali Cool to przyszłe pokolenie przedsiębiorców, którzy odzwierciedlają ducha i energię Lee Jeans. Każdy z nich jest w trakcie niezwykle kreatywnej podróży, a ich umiejętności i ambicje to prawdziwy motor napędowy kalifornijskiej ekonomii.
Kampania West Coast Adventures jest ukłonem w stronę bogatej historii Lee Jeans i jednocześnie jej ekscytującej przyszłości. Jest idealnym odzwierciedleniem Lee Jeans – marki, która stawia na autentyczność i innowacje.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing