„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane

„Legal Tracks”: Kwai zmienia zasady użytkowania w piosenki i sprawia, że zostają zapamiętane
Badanie Deloitte „2017 Global Mobile Consumer Survey: US edition. The dawn of the next era in mobile ” wykazało, że 97% użytkowników na całym świecie nie czyta zasad platform, z których korzysta. Tak powstała kampania platformy społecznościowej Kwai, „Legal Tracks”, której twórcy przekształcają warunki korzystania z aplikacji w oryginalne utwory muzyczne. Wszystko po to, aby uczynić pomijaną na co dzień treść angażującą i dostępną.
O autorze
1 min czytania 2025-05-20

Piosenki stworzone na bazie warunków użytkowania i regulaminów wykorzystują fragmenty rapu, trapu, samby, muzyki country, popu, boom bapu i reggaetonu. Do stworzenia niecodziennych utworów muzycznych zaangażowano artystów i prawników, tak, aby wszystko odbyło się zgodnie z zasadami.

Co ważne, „Legal Tracks” to coś więcej niż tylko podłożenie muzyki do treści regulaminu użytkowania platform internetowych. Każdy utwór powstał w języku lub slangu właściwym dla danego gatunku muzycznego, a także został mocno osadzony w kulturze, z której pochodzi warstwa muzyczna. To ważne informacje przekazane w taki sposób, który umożliwia słuchaczom przyswojenie istotnych dla nich informacji bez konieczności czytania długich i zawiłych tekstów.

Wszystkie utwory zostały udostępnione w stacjach radiowych, mediach społecznościowych, kanałach Kwaia i w samej aplikacji, zawsze z dołączonymi tekstami dla tych, którzy chcą śpiewać razem z nimi.

– Wykorzystujemy moc muzyki i rozrywki – filary Kwai, aby przybliżyć użytkownikom istotne informacje w lekki i kreatywny sposób. To sposób na uczynienie naszej polityki przejrzystości i odpowiedzialności bardziej dostępną w środowisku, które ceni autentyczność i bezpieczeństwo stwierdziła Claudine Bayma, dyrektor generalna Kwai Brazil.

Za realizację kampanii „Legal Tracks” wspólnie odpowiadają BETC HAVAS, KondZilla, największy kanał muzyczny YouTube w Ameryce Łacińskiej, oraz Bumblebeat.

PS „Seat Belters”: spersonalizowane playlisty Spotify pomagają stać się lepszym kierowcą