Legenda dzikich nocy
Imprezy pod szyldem Desperadosa już od pierwszej edycji w 2010 r., zaskakują kreatywnością i fantazją, wprowadzając uczestników w świat nowych doznań i otwierając przed nimi nieznany wymiar zabawy. Marka, która łamie utarte schematy i przekracza kolejne granice nieustannie rzuca imprezowiczom nowe wzywania. Legendarny rozmach wydarzeń, które dotychczas odbywały się pod nazwą The Wildest Night Party, przenosi imprezowanie na wyższy poziom, łącząc w sobie elementy wielowymiarowego eventu, koncertu i klubowej imprezy. Zawsze zaskakuje nowatorskimi atrakcjami, scenografią, połączeniem muzycznych gatunków i różnorodnością wykonawców.
Co roku Desperados sam sobie coraz wyżej ustawia poprzeczkę. Coraz ciekawsze i nietuzinkowe lokalizacje, jak Stocznia Gdańska w 2010 r., fabryka Schleibera w 2011 r. i poznańska Stara Rzeźnia w 2012 r., czy ubiegłoroczne Soho Factory, przyciągają tłumy imprezowiczów spragnionych nieskrępowanej zabawy.
Zobacz również
Polska wyznacza imprezowe trendy
W tym roku impreza Desperadosa nabiera nowego wymiaru i rozgrzewa fanów zabawy o smaku tequili nie tylko w Polsce. Inspirujący format wszechogarniającej imprezy, stworzony w 2010 r. dla polskich fanów Desperadosa, tej jesieni będzie miał swoją odsłonę w Warszawie, Londynie i Mediolanie. Serię wydarzeń otworzy londyńskie party pod nazwą Next level. Kulminacją cyklu będzie polskie Endless Night Party, a zakończeniem szalona impreza w Hotel Revelation w Mediolanie.
Endless Night Party odbędzie 25 października 2014 r. i przeniesie uczestników w labirynt czasu, który gubi swój uporządkowany, liniowy wymiar. Nie bez przyczyny organizator wybrał tę właśnie datę: tej nocy zmiana czasu z letniego na zimowy gwarantuje imprezowiczom Desperadosa dodatkową godzinę zabawy. To będzie noc bez końca, pełna inspiracji i zupełnie nowych doświadczeń.
Tylko dla zaproszonych
Szczegóły warszawskiej imprezy na razie pozostają tajemnicą. Będą ujawniane w kolejnych komunikatach prasowych. Niektóre atrakcje pozostaną jednak niespodzianką do końca: dowiedzą się o nich tylko ci, którzy zdobędą zaproszenia na imprezę.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Podobnie jak na poprzednie imprezy sponsorowane przez Desperadosa, również w tym roku zaproszeń na Endless Night Party nie można kupić. Można je zdobyć biorąc udział w konkursie, który wystartował 12 września 2014 r. Więcej informacji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania marketingowe
W połowie września rusza kampania TV, outdoorowa i digitalowa. Kreację przygotowała agencja Good, działania digital i social media prowadzi agencja K2, za PR odpowiada agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.