Abbey Road Studios od 1931 roku jest liderem twórczości muzycznej i pionierskich osiągnięć w dziedzinie technologii audio. Pierwsze na świecie specjalnie zaprojektowane studio nagraniowe Abbey Road jest oczywiście synonimem The Beatles, ale jego niezrównana historia obejmuje wynalazek stereo, niezliczone nagrania punktowe i tworzenie muzyki do znanych produkcji filmowych: „Indiana Jones: Poszukiwacze Zaginionej Arki”, Trylogia „Władca Pierścieni”, seria „Harry Potter”, „Gravity” czy „Czarna Pantera”.
Abbey Road Red, oparte na ponad 86-letnim doświadczeniu innowacji technologicznych w dziedzinie audio, jest otwartym działem innowacji, którego celem jest wspieranie wysiłków najzdolniejszych przedsiębiorców branży muzycznej, naukowców i programistów. Program inkubacji Abbey Road Red jest pierwszym programem tego rodzaju w Europie – wspierającym najbardziej obiecujące startupy w branży muzycznej. Red buduje obecnie działalność badawczo-rozwojową, tworząc demo, warsztaty i prototypy dla muzyków, w tym Topline – mini-studia nagraniowego dla autorów piosenek. Zanim Miquido stworzyło aplikację, Red ściśle współpracował z młodymi autorami piosenek, producentami z całego Londynu, aby zrozumieć ich kreatywne potrzeby.
Zobacz również
Podczas tego wykładu Hash podejmie próbę omówienia zasad projektowania opartego idei user-driven oraz w jaki sposób potencjalni użytkownicy mogą pomóc w ukształtowaniu aplikacji mobilnej.
Zdobyte doświadczenie w branży muzycznej, Hash wykorzystuje do pracy z oprogramowaniem i sprzętem audio. Po ukończeniu studiów licencjackich w dziedzinie technologii muzycznych, rozpoczął pracę jako niezależny inżynier dźwięku, wykładowca, kurator wydarzeń BrownBear. Na Uniwersytecie w Yorku, pod okiem dr. Gavina Kearneya studiował Spatial Audio i programowanie audio.
Hash współpracuje również z Abbey Road Spatial Audio Forum, które zostało stworzone przez Mireka Stilesa, szefa działu produktów audio w The Studio. Prowadzą badania nad korzyściami ze Spatial Audio dla tworzenia, przechwytywania i odtwarzania treści muzycznych. Rezultaty pracy zespołu nad wielokanałowymi matrycami mikrofonowymi do nagrywania muzyki popularnej zostały zaprezentowane na 143. zjeździe Audio Engineering Society w Nowym Jorku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak kupić bilet na Mobiconf?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To proste. Odwiedź stronę: 2018.mobiconf.org/register-now/ i postępuj zgodnie z prostym formularzem. Pamiętaj, że rejestracja jest otwarta tylko do 18 września 2018 roku!
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.