Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

LEGO i Epic Games wspólnie tworzą metaverse dla dzieci

LEGO i Epic Games wspólnie tworzą metaverse dla dzieci
LEGO i Epic Games ogłaszają długoterminowe partnerstwo w celu stworzenia wciągającej, ale bezpiecznej przestrzeni cyfrowej dla dzieci w każdym wieku.
O autorze
1 min czytania 2022-04-08

fot. epicgames.com

Za trendem metaverse podąża coraz więcej marek z rozmaitych branż. Hasło, które z entuzjazmem promuje Mark Zuckerberg, w wielu budzi jednak wątpliwości, zwłaszcza w kontekście etyki. Czy łączenie świata wirtualnego z rzeczywistym na pewno będzie odpowiednią rozrywką dla dzieci? Choć ten pomysł budzi kontrowersje, wygląda na to, że LEGO i Epic Games jako pierwsze zamierzają wykorzystać swoje doświadczenie do zbudowania metawersum dla najmłodszych.

Dzieci lubią bawić się w cyfrowym i fizycznym świecie i płynnie się między nimi przemieszczają. Wierzymy, że mają one ogromny potencjał do rozwijania umiejętności na całe życie, takich jak kreatywność, współpraca i komunikacja poprzez doświadczenia cyfrowe. Ale naszym obowiązkiem jest uczynienie ich bezpiecznymi, inspirującymi i korzystnymi dla wszystkich. Tak jak od pokoleń chronimy prawa dzieci do bezpiecznej zabawy fizycznej, tak samo robimy to samo w przypadku zabawy cyfrowej – powiedział Niels B Christiansen, dyrektor generalny The LEGO Group.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ważną częścią projektu jest stworzenie przydatnych narzędzi dla rodziców, którzy będą w stanie kontrolować cyfrowe doświadczenia swoich dzieci. 

Mając na względzie bezpieczeństwo najmłodszych, firmy wspólnie uzgodniły trzy zasady tworzenia przyjaznego metawersum:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

1. Chroń prawo dzieci do zabawy, stawiając bezpieczeństwo i dobre samopoczucie na pierwszym miejscu. 2. Chroń prywatność dzieci, stawiając na pierwszym miejscu ich dobro. 3. Zapewnij dzieciom i dorosłym narzędzia, które dają im kontrolę nad cyfrowymi doświadczeniami.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na razie nie wiadomo, na czym dokładnie będzie opierał się wspólny projekt duńskiego producenta klocków i amerykańskiego wydawcy gier. Firmy zapewniają jednak, że cyfrowy świat będzie nie tylko miejscem rozrywki, ale także przestrzenią, w której dzieci rozwiną swoją kreatywność.

PS
Na platformie Decentraland odbył się pierwszy w historii Metaverse Fashion Week. Czy wielki modowy eksperyment zakończył się sukcesem?