Luksusowa marka poprosiła LEGO o zbudowanie „majestatycznego urodzinowego tortu” na cześć swojego założyciela. Wyjątkowe „ciasto” powstało z pomocą grupy dzieci korzystających z zestawów LEGO DOTS. W ten sposób marka postanowiła celebrować kreatywność, wyobraźnię i „kolorowy świat młodych umysłów”.
W centralnej części tortu znajduje się imię i podobizna założyciela marki Louis Vuitton, a całość została ozdobiona przez dzieci małymi, kolorowymi kwiatkami LEGO. Na torcie nie zabrakło oczywiście urodzinowych świeczek wokół cyferek tworzących jubileuszową dwusetkę. Aby „zastąpić zwykłe pudełko na ciasto”, całość została dopełniona klasycznym brązowym kuferkiem z logo Louis Vuitton.
Zobacz również
Tort to nie tylko sposób na uczczenie pamięci Louisa Vuittona, ale także niespodzianka dla fanów LEGO. Konstrukcja składa się z blisko 32 tys. klocków w szerokiej gamie kolorów, a każdy z jej elementów można rozebrać na części. U podstawy tortu zostały umieszczone specjalne szufladki, w których można przechowywać poszczególne elementy ciasta po jego rozebraniu.
W tym roku francuski dom mody postawił na celebrowanie 200. urodzin swojego założyciela w social mediach, chętnie opatrując posty hashagiem #LOUIS200. Jednym ze sposobów na uczczenie Vouittona jest także promocja jubileuszowej powieści „Louis Vuitton, L’Audacieux”. Dzieło pisarki Caroline Bongrand szczegółowo opisuje historię Vuittona, jego podróż do Paryża i drogę do spełniania marzeń.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
A new chapter unfolds. Halfway through the 19th century, young #LouisVuitton arrives in Paris, a city that will be buoyed by the splendors of the Second Empire. Discover the new novel “Louis L’Audacieux” by Caroline Bongrand at https://t.co/70vRIpPE3v#LOUIS200 pic.twitter.com/15GDGbIsKQ — Louis Vuitton (@LouisVuitton) October 26, 2021
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Louis Vuitton kolekcję na wiosnę/lato 2021 zaprezentował w nieco psychodelicznym spocie zawierającym elementy animacji.
PS 2
LEGO w kampanii świątecznej pokazuje, jak zabawa klockami pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.
PS 3
Po sukcesie kampanii Adults Welcome firma LEGO wraca z nową odsłoną promocji klocków dedykowanych dorosłym. Marka postawiła także na reklamę produktów w… Telegazecie, żeby trafić wyłącznie do dorosłego grona odbiorców.