Agencja podpisała już umowę ramową, w ramach której wspólnie z Work Service stworzy nową, kompleksową strategię komunikacji marki. Wśród wielu działań planowany jest cykl warsztatów strategicznych oraz consulting obszarów B2B oraz B2C, w których działa firma. Kolejnym etapem będzie wspólne wypracowanie nowego pozycjonowania marki na rynku.
Work Service jest największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – specjalizuje się w usługach z zakresu doradztwa personalnego, jak i restrukturyzacji w obszarze HR, rekrutacji i outsourcingu pracowniczym.
Zobacz również
Dla swoich prestiżowych Klientów każdego dnia firma Work-Service zatrudnia średnio 50 000 pracowników i ponad 300 000 osób rocznie.
Work Service działa w Polsce i 11 krajach Europy (Niemczech, Rosji, Czechach, Turcji, Rumunii, Węgrzech, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Szwajcarii) poprzez sieć lokalnych biur oraz 300 mobilnych doradców personalnych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce