Lemon Sky J. Walter Thompson dla Work Service

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland stworzy i zrealizuje nową strategię komunikacji dla całej grupy kapitałowej Work Service – lidera w branży doradztwa HR.
O autorze
0 min czytania 2016-02-10

Agencja podpisała już umowę ramową, w ramach której wspólnie z Work Service stworzy nową, kompleksową strategię komunikacji marki. Wśród wielu działań planowany jest cykl warsztatów strategicznych oraz consulting obszarów B2B oraz B2C, w których działa firma. Kolejnym etapem będzie wspólne wypracowanie nowego pozycjonowania marki na rynku.

Work Service jest największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – specjalizuje się w usługach z zakresu doradztwa personalnego, jak i restrukturyzacji w obszarze HR, rekrutacji i outsourcingu pracowniczym.

Dla swoich prestiżowych Klientów każdego dnia firma Work-Service zatrudnia średnio 50 000 pracowników i ponad 300 000 osób rocznie.

Work Service działa w Polsce i 11 krajach Europy (Niemczech, Rosji, Czechach, Turcji, Rumunii, Węgrzech, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Szwajcarii) poprzez sieć lokalnych biur oraz 300 mobilnych doradców personalnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj