Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Less Hate, More Hops”: im mniej głosów dla niemieckiej prawicy, tym tańsze piwo

„Less Hate, More Hops”: im mniej głosów dla niemieckiej prawicy, tym tańsze piwo
Butikowa marka piwa BRLO stworzyła inicjatywę „Less Hate, More Hops”. Główna zasada: im mniej głosów prawicowa partia zdobędzie podczas wyborów do Bundestagu, tym tańsze piwo kupią klienci BRLO.
O autorze
1 min czytania 2025-02-20

„Im mniej głosów dla prawicy, tym tańsze piwo” – na taki pomysł wpadli twórcy kampanii społecznej pod hasłem „Less Hate, More Hops” w Niemczech. Wszystko w związku z wyborami do Bundestagu zaplanowanymi na 23 lutego br., w których wysokie poparcie przewiduje się dla skrajnej prawicy.

Chodzi o piwo marki BRLO, znane m.in. z inkluzywnego podejścia do klientów, a także nietuzinkowych rozwiązań marketingowych. Brand BRLO jest marką piwa w Niemczech, która na co dzień brand konsekwentnie wykorzystuje kreatywność do wspierania dialogu i postępu. Od lat wspiera też aktywnie inicjatywy związane ze środowiskami queerowymi, m.in. paradę równości.

Kampania „Less Hate, More Hops”, trwająca od 12 do 23 lutego 2025 roku, obejmuje działania w mediach społecznościowych, reklamę outdoorową oraz przekazy w mediach cyfrowych. W trakcie wieczoru wyborczego w mediach społecznościowych marki ogłoszona zostanie wysokość rabatu na produkty BRLO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Piwo zawsze miało na celu łączenie ludzi, a BRLO zbudowało swoją markę na otwartości i różnorodności. Dzięki „Less Hate, More Hops” przekształcamy tę filozofię w działanie – wykorzystując kreatywność nie tylko do wywoływania rozmów, ale także do napędzania realnych zmian – stwierdził Kai Heuser, dyrektor kreatywny agencji AKQA Berlin, odpowiedzialnej za realizację kampanii.

Zdjęcie główne: Instagram

PS „Don’t drink & fish”: Carlsberg przestrzega przed spożywaniem alkoholu podczas łowienia ryb i prezentuje przynętę przypominającą pijanego wędkarza