„Im mniej głosów dla prawicy, tym tańsze piwo” – na taki pomysł wpadli twórcy kampanii społecznej pod hasłem „Less Hate, More Hops” w Niemczech. Wszystko w związku z wyborami do Bundestagu zaplanowanymi na 23 lutego br., w których wysokie poparcie przewiduje się dla skrajnej prawicy.
Chodzi o piwo marki BRLO, znane m.in. z inkluzywnego podejścia do klientów, a także nietuzinkowych rozwiązań marketingowych. Brand BRLO jest marką piwa w Niemczech, która na co dzień brand konsekwentnie wykorzystuje kreatywność do wspierania dialogu i postępu. Od lat wspiera też aktywnie inicjatywy związane ze środowiskami queerowymi, m.in. paradę równości.
Zobacz również


Kampania „Less Hate, More Hops”, trwająca od 12 do 23 lutego 2025 roku, obejmuje działania w mediach społecznościowych, reklamę outdoorową oraz przekazy w mediach cyfrowych. W trakcie wieczoru wyborczego w mediach społecznościowych marki ogłoszona zostanie wysokość rabatu na produkty BRLO.
![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/kampania-prezydencka-7-13-kwietnia-142x0-c-default.jpg)
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Piwo zawsze miało na celu łączenie ludzi, a BRLO zbudowało swoją markę na otwartości i różnorodności. Dzięki „Less Hate, More Hops” przekształcamy tę filozofię w działanie – wykorzystując kreatywność nie tylko do wywoływania rozmów, ale także do napędzania realnych zmian – stwierdził Kai Heuser, dyrektor kreatywny agencji AKQA Berlin, odpowiedzialnej za realizację kampanii.
Zdjęcie główne: Instagram