Leo Burnett i BBR Israel nawiązali współpracę z izraelską organizacją Kol Zchut (ang. All Rights), której celem jest dostarczanie mieszkańcom Izraela informacji o prawach, korzyściach i uprawnieniach we wszystkich dziedzinach życia społecznego. Dzięki współpracy, powstała akcja „Less than excited”, która ma zwiększyć świadomość na temat doświadczania niesprawiedliwości w miejscu pracy.
W kampanii wykorzystano popularne grafiki publikowane w serwisie LinkedIn, w momencie świętowania różnego rodzaju okazji związanych z życiem zawodowym. Przekształcono je w taki sposób, by móc przekazać na platformie także te informacje, których na co dzień nie umieszcza się w social mediach. Chodzi na przykład o różnego rodzaju trudności wpływające na pracę i prawa pracowników.
Zobacz również
Na grafikach pojawiają się takie hasła, jak: „Nie jestem podekscytowana, że zostałam zwolniona w czasie ciąży”, „Nie jestem podekscytowana, że mój napastnik został awansowany” czy „Świętowanie dwuletniego ostracyzmu biurowego”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Nir Refuah
PS „Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia
L’Oreal Paris i McCann Paris przygotowały kampanię „Worth It Resume”, w ramach której kobiety dzielą się historiami o niepowodzeniach, których doświadczyły w ciągu swojego życia. W kampanii podkreślono, że niepowodzenia są kluczowym elementem udanej kariery. Akcję wsparły znane aktorki i liderki biznesu.
PS2 #NMInsights: Algorytm LinkedIna w praktyce [OPINIE]
Just Connecting z Richardem van der Blomem na czele, prezentują wyniki raportu Algorithm Insights 2024, który zawiera informacje o tym, co wpływa pozytywnie na algorytm LinkedIna. Co robić, żeby go oswoić? Sprawdź opinie ekspertów.