„Less than excited”: Leo Burnett i Kol Zchut w kampanii na LinkedInie zwracają uwagę na niesprawiedliwość w miejscu pracy

„Less than excited”: Leo Burnett i Kol Zchut w kampanii na LinkedInie zwracają uwagę na niesprawiedliwość w miejscu pracy
Leo Burnett i BBR Israel nawiązali współpracę z organizacją Kol Zchut, by zwiększyć świadomość na temat niesprawiedliwości w miejscu pracy. W ten sposób powstała kampania „Less than excited”.
O autorze
1 min czytania 2024-08-05

Leo Burnett i BBR Israel nawiązali współpracę z izraelską organizacją Kol Zchut (ang. All Rights), której celem jest dostarczanie mieszkańcom Izraela informacji o prawach, korzyściach i uprawnieniach we wszystkich dziedzinach życia społecznego. Dzięki współpracy, powstała akcja „Less than excited”, która ma zwiększyć świadomość na temat doświadczania niesprawiedliwości w miejscu pracy.

W kampanii wykorzystano popularne grafiki publikowane w serwisie LinkedIn, w momencie świętowania różnego rodzaju okazji związanych z życiem zawodowym. Przekształcono je w taki sposób, by móc przekazać na platformie także te informacje, których na co dzień nie umieszcza się w social mediach. Chodzi na przykład o różnego rodzaju trudności wpływające na pracę i prawa pracowników.

Na grafikach pojawiają się takie hasła, jak: „Nie jestem podekscytowana, że zostałam zwolniona w czasie ciąży”, „Nie jestem podekscytowana, że mój napastnik został awansowany” czy „Świętowanie dwuletniego ostracyzmu biurowego”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. Nir Refuah

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia

L’Oreal Paris i McCann Paris przygotowały kampanię „Worth It Resume”, w ramach której kobiety dzielą się historiami o niepowodzeniach, których doświadczyły w ciągu swojego życia. W kampanii podkreślono, że niepowodzenia są kluczowym elementem udanej kariery. Akcję wsparły znane aktorki i liderki biznesu.

PS2 #NMInsights: Algorytm LinkedIna w praktyce [OPINIE]

Just Connecting z Richardem van der Blomem na czele, prezentują wyniki raportu Algorithm Insights 2024, który zawiera informacje o tym, co wpływa pozytywnie na algorytm LinkedIna. Co robić, żeby go oswoić? Sprawdź opinie ekspertów.