Badania przeprowadzone przez KPMG pokazują, że 81% kobiet czuje większą presję przed poniesieniem porażki niż mężczyźni. Między innymi dlatego marka L’Oreal Paris postanowiła przygotować kampanię „Worth It Resume”, w której zachęca kobiety do dzielenia się historiami o niepowodzeniach. Życiowe potknięcia zostały przedstawione jako kluczowy element udanej kariery.
W kampanii wzięły udział znane kobiety, m.in. Eva Longoria, Andie MacDowell, Helen Mirren, Jane Fonda, Aja Naomi King, Kate Winslet. Do akcji dołączyły również kobiety-liderki, takie jak Reshma Saujani (dyrektor generalna Girls Who Code), Michelle Wong (dyrektor ds. marketingu Sprinkles) oraz liderki z McCann Worldgroup, w tym Singleton Beato (dyrektor ds. różnorodności, kapitału i włączenia społecznego) oraz Michelle Tang (dyrektor ds. globalnego wzrostu).
Zobacz również
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/HELEN-MIRREN-1024x576.jpeg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/ANDIE-MACDOWELL-1-1024x576.jpeg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/EVA-LONGORIA-1024x576.jpeg)
for. roastbrief.us
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]
W kampanii wykorzystano platformę LinkedIn, na której gwiazdy dzielą się swoimi „życiorysami”. Nie chwalą się tam jednak największymi osiągnięciami, ale wypełniają swoje profile niepowodzeniami, które doprowadziły ich do miejsca, w którym są dzisiaj, zachęcając wszystkich do zaakceptowania własnych porażek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/andie-macdowell-1024x576.jpg)
![](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/hellen-miren-1024x576.jpg)
– Chcemy zmienić narrację na temat niepowodzeń, szczególnie w miejscu pracy, dlatego LinkedIn był idealną platformą dla tej kampanii. Bez względu na to, czy wygrywasz, czy przegrywasz, jesteś tego wart, a to, co kiedyś uważałeś za swoją najgorszą porażkę, może w rzeczywistości doprowadzić cię do największej wygranej – powiedziała Charlotte Franceries, prezes i globalny lider biznesowy L’Oréal w McCann Paris.
– Jestem dumna, że mogę współpracować z L’Oréal Paris, aby pomóc kobietom podejmować ryzyko i realizować swoje cele bez obawy, że porażka je powstrzyma. Jako kobieta doświadczyłam ogromnego poczucia presji bycia perfekcyjną, ale odkryłam, że trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i przyzwyczaić się do pokonania kilku przeszkód na drodze do sukcesu. Mam nadzieję, że dzieląc się własnymi niepowodzeniami w „Worth It Resume” pomogę kobietom na całym świecie na nowo zdefiniować ich postrzeganie „sukcesu”, inspirując je do świętowania niepowodzeń, porażek i zmagań, które ostatecznie mogą doprowadzić je do osiągnięć – powiedziała aktorka i reżyserka Eva Longoria.
– Od ponad pół wieku L’Oréal Paris nieprzerwanie angażuje się w przełamywanie barier, które uniemożliwiają kobietom podkreślanie własnej wartości. Zainspirowany kultowym sloganem marki „Ponieważ jestem tego wart”, którego misją jest cenienie pewności siebie i dawanie każdej kobiecie mocy do wyrażania swojej wartości, „Worth It Resume” ma na celu stworzenie nowej definicji sukcesu. To naprawdę hołd dla wyzwań, przed którymi stoimy wszyscy, a które tak naprawdę są odskocznią do sukcesu – powiedziała Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President L’Oréal Paris.
Za kampanię odpowiada agencja McCann Paris.
PS Bolt rozpoczął międzynarodową kampanię, łamiącą stereotypy kobiet za kierownicą
Bolt ogłosił inwestycję w wysokości 2.5 miliona euro, w celu wsparcia kobiet chcących rozpocząć pracę jako kierowca. Okazuje się, że zawód kierowcy nadal jest postrzegany jako typowo męski – aż 25% badanych kobiet nawet nie rozważała podjęcia się takiej pracy.
PS2 Mullen Lowe tworzy bank zdjęć, który ma uwolnić sztuczną inteligencję od stereotypów związanych z płcią
W kampanii „Fixing the bAIs” Mullen Lowe zachęca do naprawiania sztucznej inteligencji, czyli zwalczania stereotypów na temat płci i ról przypisywanych kobietom oraz mężczyznom.