„Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia

„Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia
L’Oreal Paris i McCann Paris przygotowały kampanię „Worth It Resume”, w ramach której kobiety dzielą się historiami o niepowodzeniach, których doświadczyły w ciągu swojego życia. W kampanii podkreślono, że niepowodzenia są kluczowym elementem udanej kariery. Akcję wsparły znane aktorki i liderki biznesu.
O autorze
2 min czytania 2024-04-10

​​Badania przeprowadzone przez KPMG pokazują, że 81% kobiet czuje większą presję przed poniesieniem porażki niż mężczyźni. Między innymi dlatego marka L’Oreal Paris postanowiła przygotować kampanię „Worth It Resume”, w której zachęca kobiety do dzielenia się historiami o niepowodzeniach. Życiowe potknięcia zostały przedstawione jako kluczowy element udanej kariery.

W kampanii wzięły udział znane kobiety, m.in. Eva Longoria, Andie MacDowell, Helen Mirren, Jane Fonda, Aja Naomi King, Kate Winslet. Do akcji dołączyły również kobiety-liderki, takie jak Reshma Saujani (dyrektor generalna Girls Who Code), Michelle Wong (dyrektor ds. marketingu Sprinkles) oraz liderki z McCann Worldgroup, w tym Singleton Beato (dyrektor ds. różnorodności, kapitału i włączenia społecznego) oraz Michelle Tang (dyrektor ds. globalnego wzrostu).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

for. roastbrief.us

W kampanii wykorzystano platformę LinkedIn, na której gwiazdy dzielą się swoimi „życiorysami”. Nie chwalą się tam jednak największymi osiągnięciami, ale wypełniają swoje profile niepowodzeniami, które doprowadziły ich do miejsca, w którym są dzisiaj, zachęcając wszystkich do zaakceptowania własnych porażek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Chcemy zmienić narrację na temat niepowodzeń, szczególnie w miejscu pracy, dlatego LinkedIn był idealną platformą dla tej kampanii. Bez względu na to, czy wygrywasz, czy przegrywasz, jesteś tego wart, a to, co kiedyś uważałeś za swoją najgorszą porażkę, może w rzeczywistości doprowadzić cię do największej wygranej – powiedziała Charlotte Franceries, prezes i globalny lider biznesowy L’Oréal w McCann Paris.

– Jestem dumna, że ​​mogę współpracować z L’Oréal Paris, aby pomóc kobietom podejmować ryzyko i realizować swoje cele bez obawy, że porażka je powstrzyma. Jako kobieta doświadczyłam ogromnego poczucia presji bycia perfekcyjną, ale odkryłam, że trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i przyzwyczaić się do pokonania kilku przeszkód na drodze do sukcesu. Mam nadzieję, że dzieląc się własnymi niepowodzeniami w „Worth It Resume” pomogę kobietom na całym świecie na nowo zdefiniować ich postrzeganie „sukcesu”, inspirując je do świętowania niepowodzeń, porażek i zmagań, które ostatecznie mogą doprowadzić je do osiągnięć – powiedziała aktorka i reżyserka Eva Longoria.

– Od ponad pół wieku L’Oréal Paris nieprzerwanie angażuje się w przełamywanie barier, które uniemożliwiają kobietom podkreślanie własnej wartości. Zainspirowany kultowym sloganem marki „Ponieważ jestem tego wart”, którego misją jest cenienie pewności siebie i dawanie każdej kobiecie mocy do wyrażania swojej wartości, „Worth It Resume” ma na celu stworzenie nowej definicji sukcesu. To naprawdę hołd dla wyzwań, przed którymi stoimy wszyscy, a które tak naprawdę są odskocznią do sukcesu – powiedziała Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President L’Oréal Paris.

Za kampanię odpowiada agencja McCann Paris.

PS Bolt rozpoczął międzynarodową kampanię, łamiącą stereotypy kobiet za kierownicą

Bolt ogłosił inwestycję w wysokości 2.5 miliona euro, w celu wsparcia kobiet chcących rozpocząć pracę jako kierowca. Okazuje się, że zawód kierowcy nadal jest postrzegany jako typowo męski – aż 25% badanych kobiet nawet nie rozważała podjęcia się takiej pracy.

PS2 Mullen Lowe tworzy bank zdjęć, który ma uwolnić sztuczną inteligencję od stereotypów związanych z płcią

W kampanii „Fixing the bAIs” Mullen Lowe zachęca do naprawiania sztucznej inteligencji, czyli zwalczania stereotypów na temat płci i ról przypisywanych kobietom oraz mężczyznom.