Jest to jednak bohater nietypowy, ponieważ nigdy się ujawni. Poznamy go poprzez opowieści ludzi, których spotkał i zainspirował do działania. Bo Leszek to ktoś, kto pozytywnie wpływa na wszystkich, których spotka na swojej drodze, w odpowiednim momencie pomaga złapać dystans i świeżą perspektywę, dzięki której mogą iść dalej. A spotyka ich wielu, bo spragniony świata nieustannie podróżuje.
Leszka tworzą określone wartości i zachowania. Nie sama postać jest ważna, a jej cechy i sposób działania, które uosabiają wartości marki. Dzięki temu każdy może poczuć się jak on – wyjaśnia Maria Rychlicka-Furmaga, starszy menedżer ds. zarządzania marką Lech.
Zobacz również
Kampania z Leszkiem Chmielewskim rozpocznie się w połowie kwietnia i potrwa do października. W tym czasie nowa platforma kreatywna Lecha Premium otrzyma silne wsparcie w postaci serii spotów telewizyjnych, outdooru, działań digital i niestandardowych aktywności. W maju, na sklepowych półkach pojawią się również limitowane butelki Lecha Premium z etykietą dedykowaną nowemu bohaterowi marki.
Nową platformę oraz ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za działania digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja AFEKT. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]