Let the Song Play: Spotify rusza z kampanią skierowaną do kierowców

Let the Song Play: Spotify rusza z kampanią skierowaną do kierowców
Spotify ruszyło z nową kampanią zatytułowaną „Let the Song Play”, tym razem skierowaną do kierowców aut. W jej ramach platforma udowadnia, że muzyka, towarzysząc nam w codziennym życiu, przenosi każdego w jego własny świat.
O autorze
1 min czytania 2019-09-02

Spotify już od jakiegoś czasu prowadzi swoją globalną kampanię, w ramach której tworzy krótkie, humorystyczne spoty udowadniające, że muzyka towarzyszy nam w wielu sytuacjach w życiu codziennym.  

Teraz platforma ruszyła z kolejną edycją kampanii, tym razem skierowaną do kierowców, którzy słuchając ulubionych piosenek, przenoszą się w swój własny świat i nie zwracają uwagę na otaczającą ich rzeczywistość. Nieważne, że spóźnieni, zostają w samochodzie tak długo, aby posłuchać utworu do końca.

Ręka do góry, kto zna to uczucie ;).  

Za realizację odpowiada amerykańska agencja Epoch Films. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W czerwcu br. w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu pojawiły się wielkoformatowe reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec 208 roku Spotify zaprezentowało swoją coroczną kampanię Wrapped, podsumowującą mijający rok, w której platforma przedstawiła najdziwniejsze muzyczne nawyki swoich użytkowników.