Zakres usług agencji obejmuje strategię i kreację, szczególnie w obszarze digital. Zespół świadczy również usługi doradztwa w e-commerce, prowadzenia działań content marketingowych oraz w social media. Do klientów Semper Iratus należą między innymi Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz popularna polska marka odzieżowa by Insomnia.
Zespół Semper Iratus liczy obecnie siedem osób. Agencję założył Michał Lewandowski, dawny twórca i dyrektor działu social media w grupie Walk. Wcześniej Lewandowski pracował w spółkach z grupy WPP – Solski Burson-Marsteller oraz Young&Rubicam. Doradzał i współpracował z takimi klientami jak: Cisco, Nikon, Hewlett-Packard, Jutrzenka-Colian, AmRest, Sony, Domino’s Pizza, McAfee, Adamed, Pfizer. Od trzech lat jest również wykładowcą warszawskiego Collegium Civitas.
Zobacz również
Lewandowski zwraca uwagę na problemy polskiej branży reklamowej:
– Wiele agencji stara się pozyskać klientów za wszelką cenę i godzi się obniżać swoje stawki poniżej progu opłacalności. W takiej sytuacji nie da się świadczyć usług wysokiej jakości. Klienci, którzy wybierają takie podmioty i narzekają na poziom usług sami są sobie winni. Ofertę naszej agencji kierujemy do firm, które wiedzą, co stoi za podejrzanie tanią obsługą i nie godzą się na kompromisy, gdy w grę wchodzi wizerunek ich marki. – mówi Michał Lewandowski.
Zespół Semper Iratus pracuje w oparciu o trzy filary: Understanding, Strategy, Execution, w skrócie USE. Elementy te określają zarazem zakres usług agencji: podstawowym produktem są strategie digitalowe przygotowane w oparciu o dogłębną analizę produktu i rynku oraz ich terminowa, konsekwentna egzekucja.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing