Po rezygnacji z produkcji smartfonów w kwietniu 2021 roku, LG stawia na kolejne zmiany i tym razem odświeża swój wizerunek. Nowe logo LG ma prostszą formę, zostało spłaszczone, a wykorzystana w nim czerwień jest żywsza. Nie zrezygnowano jednak z elementu ludzkiej twarzy, którą wykorzystano w animacjach.
Nowa identyfikacja wizualna obejmuje również zmianę czcionki w sloganie „Life’s Good”. Krój pisma zintegrowano z kształtami produktów, które można znaleźć w ofercie LG.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Silna i spójna strategia marki pozwala lepiej komunikować nasze wartości i unikalną tożsamość, która harmonijnie łączy innowacyjność oraz serdeczność. Wdrażając nową strategię, LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie – komentuje William Cho, dyrektor generalny LG Electronics.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS Dlaczego marki decydują się na rebranding?
W artykule piszemy o tym, dlaczego wiele marek decyduje się na rebranding, pomimo tego, że nie jest to najłatwiejszy oraz najtańszy proces.
Słuchaj podcastu NowyMarketing