W Lidlu najważniejsza jest jakość, niska cena oraz zrównoważony sposób produkcji. Sieć każdego dnia proponuje klientom ponad 100 produktów ekologicznych, a oferta ta jest nieustannie rozszerzana. Targi żywności ekologicznej to idealna okazja do rozmów z potencjalnymi kontrahentami, ale także pomiędzy producentami a kupcami, właścicielami sklepów specjalistycznych oraz hurtowni spożywczych i wielobranżowych. W 2019 r. Lidl Polska po raz pierwszy wziął udział w targach, będąc jednocześnie ich głównym partnerem. W trakcie wydarzenia przeprowadzono ponad 100 spotkań, z których część zaowocowała współpracą lub jej planami na kolejne lata. Z powodzeniem nawiązano relacje biznesowe w takich obszarach jak np. konfitury, przetwory warzywne, owoce, kwiaty czy świeże mięso. Obecność Lidl Polska na targach zaowocowała także nawiązaniem dialogu z hodowcami bydła BIO i drobiu BIO, z którymi sieć obecnie prowadzi rozmowy pod katem finalizacji transakcji trójstronnej na linii rolnik, ubojnia, Lidl.
BIOEXPO Warsaw to również przestrzeń do prezentacji nowości oraz rozmowy o trendach na rynku żywności i produktów ekologicznych. Dzięki udziałowi szerokiego grona wystawców, każdy z uczestników ma okazję do nawiązywania relacji biznesowych w ramach rynku krajowego, jak i rozwijania oraz zwiększania eksportu produktów.
Zobacz również
Nieodłączną częścią wydarzenia jest Kongres BIOEXPO, charakteryzujący się obszernym programem konferencji, seminariów i warsztatów, które stanowią szansę na podjęcie dyskusji o aktualnej kondycji branży i perspektywach jej rozwoju. Podczas BIOEXPO Warsaw w ramach programu Hosted Buyers w wydarzeniu biorą udział także kupcy z zagranicy zainteresowani importem żywności i produktów ekologicznych do swoich krajów. W gronie wystawców znajdą się przedstawiciele sektorów: żywności i napojów, rolnictwa ekologicznego, kosmetyków oraz środków czystości, maszyn produkcyjnych, opakowań i naczyń do serwowania, sprzętu gospodarstwa domowego, produktów dla zwierząt domowych, a także start’upy oraz instytucje wspierające jak i okołobiznesowe (m.in.: jednostki certyfikujące).
W zbliżających się Targach BIOEXPO WARSAW udział zgłosiło 250 wystawców. Stoisko Lidl Polska zajmie 330 mkw, a w trakcie 3 dni targów, sieć będzie odbywać spotkania z potencjalnym kontrahentami. Organizatorzy zapewnią uczestnikom największe, możliwe bezpieczeństwo – każdy z uczestników otrzyma bezpłatnie maski medyczne, przy wejściu zostaną zainstalowane kabiny dezynfekujące, na terenie targów pojawią się dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, a sama konstrukcja hali zapewnia szerokie ciągi komunikacyjne.
Targi odbędą się 8-10 października 2020 w Ptak Warsaw Expo, w Nadarzynie. W tegorocznej edycji Lidl Polska również będzie głównym partnerem targów. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa sanitarnego i wytycznymi GIS.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing