Tradycyjnie, jak co roku, partnerzy oraz darczyńcy czekali z zapartym tchem na pierwsze wyniki i podsumowanie zbiórek na cel Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Część z nich, wraz z deklarowaną sumą, poznaliśmy już w trakcie Finału, który odbył się w minioną niedzielę 29 stycznia br. Dla Lidl Polska to już 14 lat współpracy z Fundacją WOŚP. Tym razem zbiórki pieniężne w sklepach sieci trwały od 15 grudnia 2022 roku i zaowocowały wspaniałym wynikiem – aż 4 mln zł. Zebrane środki zostaną w całości przeznaczone na cel 31. Finału: walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.
– To ogromne emocje. Gramy z Fundacją WOŚP już od 14 lat, każdego roku z jeszcze większym zapałem. Dziękuję klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Mimo inflacji i wojny za wschodnią granicą, pokazaliśmy wielką siłę, serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska.
Zobacz również
W tym roku w sklepach Lidl Polska, poza specjalną zbiórką, odbyła się sprzedaż wyjątkowych gadżetów z serduszkiem WOŚP. Firma po raz kolejny wzięła również udział w finałowych aukcjach charytatywnych. Na licytację trafiły: koszulka dla fanów e-sportu z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki”, dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, a także kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa – przygotowana i zaserwowana przez samego Szefa Kuchni. Kwoty zebrane w trakcie aukcji również zostaną przekazane na realizację celu 31. Finału.
Współpraca pomiędzy Lidl Polska a WOŚP trwa już 14 lat. Przez ten czas sieć przekazała na cele Fundacji łączną kwotę ponad 43 mln zł.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach