TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl wprowadza nową formę zakupów – rezerwacja produktów przez internet, a odbiór w sklepie stacjonarnym

Lidl wprowadza nową formę zakupów – rezerwacja produktów przez internet, a odbiór w sklepie stacjonarnym
Lidl wprowadza nowy sposób robienia zakupów – od 23 maja br. klienci będą mogli dokonać internetowej rezerwacji produktów, a następnie odebrać je w sklepie stacjonarnym sieci.
O autorze
1 min czytania 2020-05-12

W dobie pandemii koronawirusa, a także w związku z wieloma obostrzeniami wprowadzonymi przez rząd, sieci handlowe postanowiły wdrożyć liczne rozwiązania, których celem było usprawnienie robienia zakupów. Przykładem tego jest chociażby Lidl, który tymczasowo w kwietniu br. postanowił nieco zmienić model funkcjonowania swoich sklepów i znacznie wydłużyć godziny pracy marketów. 

Teraz sieć postanowiła pójść o krok dalej i wprowadzić nową opcję robienia zakupów – już od 23 maja br. klienci będą mogli na stronie internetowej marki wybrać produkty, które chcą kupić, a następnie odebrać je w sklepie stacjonarnym. 

Nowa usługa sieci kierowana jest do tych osób, które w związku z panującą pandemią koronawirusa nie chcą spędzać zbyt wiele czasu wśród innych klientów w sklepie.

Opcja rezerwacji produktów przez internet na tę chwilę jest w fazie testowej i dostępna jest w wybranych sklepach sieci Lidl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Podobną usługę wprowadziła niedawno sieć Stokrotka – w jej ramach klienci mogą robić zakupy w internecie, a po ich odbiór udać się do najbliższej placówki. Na razie z opcji tej mogą skorzystać mieszkańcy Lublina i okolic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec marca br. popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.

PS3

Netto wprowadziło nowe narzędzie, które ma na celu usprawnienie kolejek w sklepach i tym samym zapewnienie bezpieczeństwa klientom – sieć udostępniła na swojej stronie internetowej funkcję śledzenia natężenia ruchu w każdym ze swoich marketów.