Lidl wspiera polskich dostawców i gospodarkę – rusza nowa kampania sieci

Wraz z nowym rokiem wystartowała nowa kampania Lidl Polska. W spocie telewizyjnym sieć dziękuje swoim dostawcom za współpracę oraz zachęca klientów do wybierania produktów od polskich producentów, wspierając tym samym polską gospodarkę.
O autorze
1 min czytania 2021-01-05

Lidl Polska rozpoczął nowy rok kampanią skierowaną do polskich dostawców. W spocie telewizyjnym sieć dziękuje za udaną współpracę oraz zachęca klientów do wybierania polskich produktów. Kupowanie produktów z Polski pozytywnie wpływa na rozwój krajowej gospodarki oraz dostawców, którzy dzięki temu mogą tworzyć nowe miejsca pracy. Nowa kampania sieci wystartowała na początku stycznia i potrwa trzy tygodnie. Nośnikiem kampanii są spoty telewizyjne. Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, a za zakup mediów dom mediowy Havas Media.

– Dla sieci Lidl Polska bardzo ważne jest, aby na co dzień współpracować z polskimi dostawcami. Chcemy, by w naszych sklepach klienci mieli dostęp do szerokiej oferty polskich produktów – takich jak np. nabiał, mięso i wędliny, jaja, warzywa i owoce. Obecnie oferujemy kilkaset produktów oznaczonych symbolem „Produkt polski”. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy polscy dostawcy mogą się rozwijać oraz z powodzeniem tworzyć nowe miejsca pracy – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.

Lidl wspiera polskich dostawców

Lidl Polska od samego początku swojej działalności współpracuje z polskimi dostawcami. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. Sieć od wielu lat prowadzi również kampanie, w których przedstawia swoich producentów z Polski. Dotychczas mogliśmy poznać dostawców warzyw i owoców „Ryneczku Lidla”, producenta nabiału „Pilos” czy kosmetyków „Cien”. We wrześniu 2020 roku w kampanii „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” wzięły udział firmy takie jak Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producent jaj Ovovita oraz Spółdzielnia Mleczarska Ryki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj