Poza humorystycznem elementem akcji, jakim jest nazwa produktu, nawiązująca do piosenki Oasis, kurtka charakteryzuje się również praktycznością. Posiada chłodzące kieszenie oraz… zamek błyskawiczny pełniący funkcję otwieracza do butelek. Jej kolory – czerwony, niebieski i żółty – nawiązują do identyfikacji wizualnej Lidla.

Zobacz również
Pomysł na stworzenie tego rodzaju odzieży nawiązuje prawdopodobnie do kampanii Liama Gallaghera z Berghaus z 2024 roku.
Kurtka reklamowana jest między innymi na muralu w rodzinnym mieście Oasis, nad barem przy Maine Rd w Manchesterze.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania

Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kurtka „Lidl by Lidl” będzie dostępna w sprzedaży wyłącznie online od 9 lipca, a liczba egzemplarzy jest ściśle limitowana. Cały dochód ze sprzedaży kurtki zostanie przekazany na organizację charytatywną NSPCC.
Nie tylko kurtka
Poza wyprodukowaniem limitowanej kurtki, Lidl zamontował również przy jednym ze sklepów sieci w Manchesterze tablicę upamiętniającą koncert, który „prawie się odbył”. To nawiązanie do wypowiedzi Liama Gallaghera z 2024 roku, który w obliczu niepewności dotyczącej występu w Co-op Live Arena żartował, że „zagra koncert w Lidlu”.
