Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Lidl wypuszcza limitowaną kurtkę „Lidl by Lidl”, nawiązującą do zespołu Oasis

Lidl wypuszcza limitowaną kurtkę „Lidl by Lidl”, nawiązującą do zespołu Oasis
W odpowiedzi na rosnące napięcie wokół trasy koncertowej Oasis, Lidl wypuścił limitowaną edycję kurtki „Lidl by Lidl”.
O autorze
1 min czytania 2025-07-02

Poza humorystycznem elementem akcji, jakim jest nazwa produktu, nawiązująca do piosenki Oasis, kurtka charakteryzuje się również praktycznością. Posiada chłodzące kieszenie oraz… zamek błyskawiczny pełniący funkcję otwieracza do butelek. Jej kolory – czerwony, niebieski i żółty – nawiązują do identyfikacji wizualnej Lidla.

Pomysł na stworzenie tego rodzaju odzieży nawiązuje prawdopodobnie do kampanii Liama Gallaghera z Berghaus z 2024 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kurtka reklamowana jest między innymi na muralu w rodzinnym mieście Oasis, nad barem przy Maine Rd w Manchesterze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kurtka „Lidl by Lidl” będzie dostępna w sprzedaży wyłącznie online od 9 lipca, a liczba egzemplarzy jest ściśle limitowana. Cały dochód ze sprzedaży kurtki zostanie przekazany na organizację charytatywną NSPCC.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie tylko kurtka

Poza wyprodukowaniem limitowanej kurtki, Lidl zamontował również przy jednym ze sklepów sieci w Manchesterze tablicę upamiętniającą koncert, który „prawie się odbył”. To nawiązanie do wypowiedzi Liama Gallaghera z 2024 roku, który w obliczu niepewności dotyczącej występu w Co-op Live Arena żartował, że „zagra koncert w Lidlu”.

PS Lidl prezentuje torebkę inspirowaną croissantem