Lifeguard Snack: przekąska, która ratuje życie nad wodą

Lifeguard Snack: przekąska, która ratuje życie nad wodą
Jak uratować życie tonącego? Na przykład chwytając to, co akurat ma się pod ręką. Choćby przekąskę! – z takiego założenia wyszli przedstawiciele sieci sklepów  GS25 i agencji Cheil Worldwide, wypuszczając na rynek Lifeguard Snack, przekąskę ratującą życie.
O autorze
1 min czytania 2024-09-12

Paczka czipsów przypominająca bojkę wykorzystywaną przez ratowników wodnych do ratowania życia podczas utonięć? Na taki pomysł wpadł zespół sklepów GS25 i tak niestandardowa przekąska trafiła na półki. Zgadza się wszystko: kolor (jaskrawopomarańczowy), specjalne uchwyty umożliwiające trzymanie opakowania dwiema dłońmi, a nawet charakterystyczny kształt boi ratunkowej. Paczka chipsów może więc w prosty sposób zamienić się w sprzęt do ocalania tonących.

To jednak nie wszystko, bowiem na odwrocie każdego opakowania znajdują się ilustracje w formie rysunków, dzięki którym każdy z łatwością zrozumie, jak korzystać z przekąski Lifeguard Snack. Chipsy można znaleźć w tych sklepach południowokoreańskiej sieci GS25, które zlokalizowane są niedaleko zbiorników wodnych czy rzek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jako wiodąca sieć sklepów typu convenience w Korei zaplanowaliśmy wprowadzenie na rynek Lifeguard Snack jako element działań z zakresu ESG. Wszystko po to, aby nasi klienci mogli bezpieczniej bawić się w wodzie. Będziemy nadal prowadzić różne działania w obszarze CSR, dbając bezpieczeństwa wszystkich naszych klientów – tłumaczy Sung Jun Kim, dyrektor ds. marketingu w GS25.

Zdjęcia: Lifeguard Snack

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Save The Fleet” – Humanitarian Maritime Rescue stworzył grę, która ratuje życia i wspiera działanie organizacji

Na zlecenie organizacji Humanitarian Maritime Rescue, powstała gra, której głównym celem jest ratowanie życia. Mowa o „Ocal flotę” (ang. „Save The Fleet”) stworzonej przez Ogilvy Madrid. Zyski z jej sprzedaży wspierają pomoc osobom uciekającym drogą morską z terenów objętych konfliktem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się