TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lifeguard Snack: przekąska, która ratuje życie nad wodą

Lifeguard Snack: przekąska, która ratuje życie nad wodą
Jak uratować życie tonącego? Na przykład chwytając to, co akurat ma się pod ręką. Choćby przekąskę! – z takiego założenia wyszli przedstawiciele sieci sklepów  GS25 i agencji Cheil Worldwide, wypuszczając na rynek Lifeguard Snack, przekąskę ratującą życie.
O autorze
1 min czytania 2024-09-12

Paczka czipsów przypominająca bojkę wykorzystywaną przez ratowników wodnych do ratowania życia podczas utonięć? Na taki pomysł wpadł zespół sklepów GS25 i tak niestandardowa przekąska trafiła na półki. Zgadza się wszystko: kolor (jaskrawopomarańczowy), specjalne uchwyty umożliwiające trzymanie opakowania dwiema dłońmi, a nawet charakterystyczny kształt boi ratunkowej. Paczka chipsów może więc w prosty sposób zamienić się w sprzęt do ocalania tonących.

To jednak nie wszystko, bowiem na odwrocie każdego opakowania znajdują się ilustracje w formie rysunków, dzięki którym każdy z łatwością zrozumie, jak korzystać z przekąski Lifeguard Snack. Chipsy można znaleźć w tych sklepach południowokoreańskiej sieci GS25, które zlokalizowane są niedaleko zbiorników wodnych czy rzek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jako wiodąca sieć sklepów typu convenience w Korei zaplanowaliśmy wprowadzenie na rynek Lifeguard Snack jako element działań z zakresu ESG. Wszystko po to, aby nasi klienci mogli bezpieczniej bawić się w wodzie. Będziemy nadal prowadzić różne działania w obszarze CSR, dbając bezpieczeństwa wszystkich naszych klientów – tłumaczy Sung Jun Kim, dyrektor ds. marketingu w GS25.

Zdjęcia: Lifeguard Snack

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Save The Fleet” – Humanitarian Maritime Rescue stworzył grę, która ratuje życia i wspiera działanie organizacji

Na zlecenie organizacji Humanitarian Maritime Rescue, powstała gra, której głównym celem jest ratowanie życia. Mowa o „Ocal flotę” (ang. „Save The Fleet”) stworzonej przez Ogilvy Madrid. Zyski z jej sprzedaży wspierają pomoc osobom uciekającym drogą morską z terenów objętych konfliktem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się