Paczka czipsów przypominająca bojkę wykorzystywaną przez ratowników wodnych do ratowania życia podczas utonięć? Na taki pomysł wpadł zespół sklepów GS25 i tak niestandardowa przekąska trafiła na półki. Zgadza się wszystko: kolor (jaskrawopomarańczowy), specjalne uchwyty umożliwiające trzymanie opakowania dwiema dłońmi, a nawet charakterystyczny kształt boi ratunkowej. Paczka chipsów może więc w prosty sposób zamienić się w sprzęt do ocalania tonących.
Zobacz również
To jednak nie wszystko, bowiem na odwrocie każdego opakowania znajdują się ilustracje w formie rysunków, dzięki którym każdy z łatwością zrozumie, jak korzystać z przekąski Lifeguard Snack. Chipsy można znaleźć w tych sklepach południowokoreańskiej sieci GS25, które zlokalizowane są niedaleko zbiorników wodnych czy rzek.
– Jako wiodąca sieć sklepów typu convenience w Korei zaplanowaliśmy wprowadzenie na rynek Lifeguard Snack jako element działań z zakresu ESG. Wszystko po to, aby nasi klienci mogli bezpieczniej bawić się w wodzie. Będziemy nadal prowadzić różne działania w obszarze CSR, dbając bezpieczeństwa wszystkich naszych klientów – tłumaczy Sung Jun Kim, dyrektor ds. marketingu w GS25.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: Lifeguard Snack
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS „Save The Fleet” – Humanitarian Maritime Rescue stworzył grę, która ratuje życia i wspiera działanie organizacji
Na zlecenie organizacji Humanitarian Maritime Rescue, powstała gra, której głównym celem jest ratowanie życia. Mowa o „Ocal flotę” (ang. „Save The Fleet”) stworzonej przez Ogilvy Madrid. Zyski z jej sprzedaży wspierają pomoc osobom uciekającym drogą morską z terenów objętych konfliktem.