Lifting od fundamentów. Nowa kampania marki Soraya

Wystartowała kampania komunikująca relaunch marki Soraya i promująca kremy liftingujące Soraya Liftensive. Działania realizowane są w prasie oraz internecie. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM.
O autorze
1 min czytania 2016-04-14

Początek wiosny to moment sprzyjający rozpoczęciu działań komunikacyjnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Nowa kampania marki Soraya przebiegająca pod hasłem: „Najlepsza Przyjaciółka mojej  skóry” związana jest z relaunchem marki. Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają na celu odmłodzenie wizerunku marki Soraya. W linii promowanych produktów przeciwstarzeniowych z serii Soraya LIFTENSIVE, opracowanej według konceptu Lifting od fundamentów, znajdują się kremy na dzień oraz na noc, dla kobiet w trzech grupach wiekowych: 40+, 50+, 60+, a także krem pod oczy oraz maska liftingująca. Formuła kremów Soraya LIFTENSIVE została wzbogacona w unikalne składniki aktywne. Ponadto, każdy z kosmetyków zawiera dodatki pielęgnacyjne dopasowane do potrzeb skóry w danym wieku.

Advertoriale produktów marki Soraya będą obecne w magazynach kobiecych (Bauer, Edipresse). Akcja obejmuje także działania displayowe na portalach Agory, Grupy Zwierciadło oraz inne aktywności w internecie, na portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Onet).

W internecie zastosowano także działania efektywnościowe na wybranych portalach kobiecych. Kampania potrwa do końca maja br.  

Za zakup i planowanie mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj