Lisek.App dostarczy błyskawicznie zakupy na Helu: na plażę, pod namiot, do kampera

Lisek.App rozpoczyna projekt Najszybsze zakupy na plażę, czyli zakupy z błyskawiczną dostawą do turystów w Chałupach, Kuźnicy, Jastarni i Juracie. Zakupy będzie można zamawiać zarówno na pinezkę – na plażę, pod namiot, do kampera jak i pod konkretny adres – do hotelu czy apartamentu.
O autorze
1 min czytania 2022-06-24

Jak podaje GUS, w 2021 roku nad polskim morzem w okresie lipiec–sierpień spędziło wakacje blisko 2 mln turystów, a najpopularniejszą destynacją na Helu według nocowanie.pl były Chałupy. W 2022 roku pomimo trudnych warunków ekonomicznych nadal najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym w Polsce będzie polskie morze. Województwa pomorskie i zachodniopomorskie cieszą się największym zainteresowaniem – ponad 70% zapytań dotyczy tych obszarów.

Zabierz Liska na wakacje

Robienie zakupów na wakacjach w miejscach takich jak Półwysep Helski, gdzie do sklepu jest daleko, a w lato marketów jest zdecydowanie mniej niż klientów nie należy do przyjemnych zajęć. Dlatego Lisek wraz z partnerami w ramach hasła Wakacje z Liskiem płyną jeszcze milej chcą odciążyć turystów od codziennych obowiązków, by mogli odpoczywać nie martwiąc się o zakupy. Model q-commerce jest idealny do zaspokojenia impulsowych potrzeb tych, którzy wypoczywają na plażach, polach namiotowych i kempingach.

W Lisku wierzymy, że wakacje są od odpoczywania, a nie od stania w kolejkach. Dlatego przygotowaliśmy projekt Najszybsze zakupy na plażę. Dzięki naszej usłudze turyści odpoczywający na Półwyspie Helskim nie będą musieli się martwić, że stracą swój cenny urlopowy czas w drodze do sklepu czy w kolejce. Dowieziemy im błyskawicznie zakupy na śniadanie czy obiad, przekąski i napoje na imprezę.

Jak to działa?

Lisek na Półwyspie Helskim będzie dowoził zakupy rowerami elektrycznymi i skuterami elektrycznymi na terenie Juraty, Jastarni, Kuźnicy aż do Chałup. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Lisek.app lub stronę sklep.lisek.app (działającą na desktopie).Zamówienia będą dostarczane do klientów 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do czwartku w godzinach 08.00-24.00 oraz od czwartku do niedzieli w godzinach 08.00–01.00.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocja

Promować projekt będą działania offline na miejscu oraz geotargetowane kampanie online.Lisek.app postawi strefy na plażach, w których będą do wypożyczenia leżaki i parawany. Planowane są również działania z lokalnymi partnerami oraz kampanie wizerunkowe i sprzedażowe online. Komunikacja projektu jest połączona z komunikacją konkretnych produktów partnerów biorących udział w projekcie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Projekt najszybsze zakupy na plażę potrwa do końca września. Partnerami projektu są marki: Big Milk, Ben & Jerry’s z grupy Unilever; Pepsi, Lipton i Lay’s z grupy Pepsico; Karmi 0,0%, Carlsberg Pilsner 0,0% i Somersby 0,0% – z grupy Carlsberg oraz Sokołów i Faktoria Win.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się