Rozgłos prowadzi dla Liska działania w zakresie kampanii paid na platformach social media. Agencja założona przez Patrycję Puchałę i Paulinę Złotnicką łączy trójstronne doświadczenie (mediowe, klienckie i wydawnicze) oferując kompleksową obsługę mediową od strategii po zakup kampanii oraz współprace konsultingowe i koncepcyjne.
Lisek.app jest kolejnym klientem, powierzył Rozgłosowi swój budżet w ramach stałej współpracy.
Zobacz również
Jak mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.app:
Lisek.App to nowy gatunek sklepu, który, żeby się rozwijać potrzebuje mądrych, myślących nieszablonowo partnerów. Dokładnie takich jak Rozgłos. Zespół przekonał nas do siebie zrozumieniem biznesu, trendów, preferencji konsumentów, wiedzą i profesjonalizmem. Bardzo się cieszę, że będziemy wspólnie pracować nad rozwojem Liska i całej branży q-commerce. Na tym dziewiczym gruncie szczególnie ważna jest odwaga, otwartość na nowe rozwiązania i chęć współpracy – Rozgłos to wszystko ma.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]