Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Katowice, Bydgoszcz, Poznań, Gdańsk. Kilka tysięcy miejsc z grafikami WOŚP

W poniedziałek 29 marca, razem z ogłoszeniem wyniku 29. Finału WOŚP, wystartowała kampania outdoorowa, w ramach której Fundacja prezentuje efekt zbiórki, dziękuje darczyńcom Finału oraz medykom, ale też próbuje wlać optymizm w serca Polaków.
O autorze
1 min czytania 2021-04-06

Billboardy z noworodkami, tak odmienne od tych, które w ostatnich miesiącach pojawiły się na naszych ulicach, to jednocześnie przypomnienie, że WOŚP to nie tylko styczniowa kwesta, ale całoroczne, zaplanowane działania, mające na celu dbanie o życie i zdrowie najmłodszych pacjentów.

Ponad 3200 lokalizacji w 88 miastach Polski – właśnie w tylu miejscach oglądać można grafikę zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka i jego zespół grafików. Na każdej z nich widnieje hasło Jestem! Dziękuję Fundacji WOŚP i medykom za życie i zdrowie!, które stanowi ukłon w stronę medyków, ale też wszystkich osób, które wspierają działania Fundacji WOŚP.

Kampania realizowana jest na nośnikach Ströer – m.in. billboardach, tablicach, citylightach – o łącznej powierzchni ponad 40 tys. mkw., ale również przy wykorzystaniu form digitalowych, jak telewizory na stacjach metra czy ekrany w wagonach metra. Grafiki widoczne są także na nośnikach firmy jetline oraz nośnikach digitalowych Clear Channel (84 w kilku miastach Polski).

– Tym wielkim billboardem, przestrzeniami plakatowymi chcemy podziękować i przekazać jedną informację: to dzięki Fundacji – nie mnie i naszemu zespołowi, ale nam wszystkim, czyli milionom Polaków – pomagamy skutecznie ratować zdrowie i życie dzieci, od najmniejszego dziecka, niemowlaka. To konkretne liczby sprzętu i konkretne kwoty. Tymi billboardami dziękujemy wszystkim, którzy tworzyli Finał, ale przede wszystkim lekarzom, pielęgniarkom i pielęgniarzom, personelowi medycznemu, ratownikom medycznym, czyli wszystkim medykom, którzy – zwłaszcza w ciągu ostatniego roku – pracują absolutnie ponad swoje siły – powiedział Jurek Owsiak

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Coraz więcej miejsc

Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem Polaków. W związku z licznymi zapytaniami, Fundacja udostępniła przygotowane grafiki, dzięki czemu każdy, kto będzie chciał się włączyć w akcję i wywiesić banner lub plakat, może to zrobić. Tym samym liczba miejsc z pozytywnym przesłaniem wrasta z dnia na dzień.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się