Live session braci Kacperczyk w metrze: kiedy muzyka spotyka się z chrupiącą kampanią

Live session braci Kacperczyk w metrze: kiedy muzyka spotyka się z chrupiącą kampanią
Bracia Kacperczyk zaskoczyli fanów wyjątkowym live session nagranym w warszawskim metrze. W tej niecodziennej scenografii zadebiutowała także limitowana edycja Felix Crispers, łącząca świat muzyki i marketingu.
O autorze
1 min czytania 2025-10-02

Stacja warszawskiego metra Pole Mokotowskie zamieniła się w scenę koncertową, na której bracia Kacperczyk zaprezentowali fragmenty utworów z najnowszej płyty „Wszyscy jesteśmy Kacperczyk”. Live session szybko znalazło się na kanale YouTube muzyków.

Na planie nie zabrakło fanów, którzy mieli okazję nie tylko usłyszeć muzyczne nowości, ale też spróbować odświeżonych smaków Felix Crispers. Niecodzienny koncert był bowiem elementem kampanii reklamowej przekąski, a za koncepcję i reżyserię sesji odpowiadała agencja ANDIAMO.

– Wspólne nagranie live session, zwłaszcza w tak bardzo nieoczywistym miejscu, to spełnienie naszych muzycznych marzeń i sposób na podarowanie fanom czegoś wyjątkowego – powiedział Paweł Kacperczyk.

Felix Crispers w nowej odsłonie

Marka Felix wykorzystała współpracę z duetem, aby pokazać swoje produkty w świeżym, nieszablonowym kontekście. Do sprzedaży trafiły właśnie nowe smaki orzeszków, m.in. Hot Paprika & Red Pepper czy Cheddar & Blue Cheese. Limitowana edycja, inspirowana duetem braci, łączy oba te warianty w jednym opakowaniu.

– Postawiliśmy na podkreślenie najbardziej charakterystycznych cech produktu – chrupiącej skorupki i intensywnych smaków. Nowa odsłona Felix Crispers idealnie wpisuje się w energię młodego pokolenia – zaznaczyła Katarzyna Fil, Junior Brand Manager marki Felix w Intersnack Poland.

Marketing i muzyka – duet idealny

Współpraca z braćmi Kacperczyk wpisuje się w strategię marki Felix, która od lat obecna jest na polskiej scenie muzycznej – od SBM Festival po Clout Festival. Tym razem marka sięgnęła po format bardziej intymny, który łączy doświadczenie muzyczne z degustacją produktu.

– To wyróżnienie, że Felix Crispers zawitał do naszego muzycznego świata. Dzięki temu możemy realizować pomysły, które łączą fanów i muzykę w nowy sposób – dodał Maciek Kacperczyk.

Cała akcja wspierana jest działaniami digital, PR oraz konkursami konsumenckimi w sieci Żabka.

Live session w warszawskim metrze to przykład, jak marki mogą przełamywać schematy, łącząc świat artystów i konsumentów w autentycznym doświadczeniu. Felix Crispers i bracia Kacperczyk pokazali, że kreatywna współpraca muzyki i marketingu może być równie chrupiąca, co nowa odsłona kultowych orzeszków.

PS Przepis na… promocję festiwalu muzycznego w Polsce