Lody Koral-Ekipa to według Centrum Monitorowania Rynku lider rankingu najpopularniejszych lodów sezonu 2021. Zajmują blisko 50% sprzedaży w sklepach do 300 m2 powierzchni i zostawiają konkurencję daleko w tyle. Według tych samych badań Koral został liderem sprzedaży lodów na patyku. Dane samej marki również potwierdzają fenomen lodów Ekipa, które stały się najlepiej sprzedającą się nowością w 40 letniej historii firmy – wyprzedzając o ponad 300% pozostałe nowości i pokonały trudną barierę pogodową na początku sezonu i wydłużyły sezon po zakończeniu wakacji.
– Lodów Ekipa nie mogło zabraknąć w sezonie 2022 bo czekają na nie fani w całej Polsce. Stały się bardzo popularne już od samego początku uruchomienia sprzedaży – w marcu i kwietniu, kiedy było jeszcze dosyć zimno, ale ich sprzedaż paradoksalnie wciąż rosła niezależnie od prognoz pogodowych. Dlatego w tym roku już na początku sezonu oferujemy naszym konsumentom powrót kultowych Lodów Koral-Ekipa w dwóch, nowych, sorbetowych smakach: jabłko i pomarańcza niezmiennie z ulubioną polewą o smaku gumy balonowej i strzelającym cukrem – dla tegorocznych smaków będzie ona tym razem w kolorze ciemno turkusowym. Ostatni rok oprócz mierzenia się z kolejną falą pandemii upłynął również pod presją sprostania ogromnemu popytowi na lody Koral-Ekipa. W tym roku jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani na podobne, a nawet większe zainteresowanie – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Koral.
Zobacz również
Od żartobliwego pomysłu po pierwsze lody stworzone z Youtuberami
Pomysł na współpracę z Friz’em oraz Ekipą został zainicjowany przez Zarząd firmy Koral, aby być bliżej dzieci i młodzieży – wejść do ich świata. Początkowo współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z asortymentu marki Koral.
– Podczas wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i marka Koral postanowiła pójść o krok na przód i rozszerzyć pierwotny plan o opracowanie niepowtarzalnych lodów, które będą sygnowane przez Ekipę. Stworzyliśmy wyjątkowy produkt, którą następnie przedstawiliśmy Ekipie do ich aprobaty i z którym będą się bez wątpliwości utożsamiać –bardzo nam zależało, aby cały koncept lodów Koral-Ekipa – od samego produktu poprzez kampanię marketingową – był w 100% autentyczny. Z luźnego wpierw pomysłu powstały najprawdziwsze i pierwsze w Polsce lody we współpracy z Youtuberami. Ekipa bardzo mocno zaangażowała się w całe przedświecie i uczestniczyli i mocno angażowała się na każdym etapie jego tworzenia. Jesteśmy bardzo dumni, że nasza firma po raz kolejny udowodniła swoją kreatywność, wyczucie i profesjonalizm wyznaczając nowe „ścieżki” nie tylko w opracowaniu unikalnego produktu, ale w sferze marketingowo-sprzedażowej – dodaje Piotr Gąsiorowski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing