TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LoJournal, Poliplot, Treneiro i inni znani influencerzy włączyli się do akcji „Serce Rośnie” marki Wawel

Do akcji „Serce Rośnie” firmy Wawel włączają się znani Influencerzy. Przez najbliższe tygodnie na swoich kanałach opowiedzą o akcji YouTuberzy: LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3JXIOM z ekipą Fantasy i Billie Sparrow.
O autorze
1 min czytania 2018-10-31

Zaproszeni do współpracy influencerzy zgodnie stwierdzili, że choć spotkania i wywiady dotyczyły nowych dla nich obszarów, to wszystkie okazały się niesamowicie inspirujące i pełne niecodziennych emocji.

W ramach współpracy, która potrwa od października do listopada, wybrani Influencerzy będą promować akcję, pokazując, że pomaganie wcale nie musi być trudne, a możliwość niesienia pomocy ma codziennie każdy z nas. Wystarczy kupić dowolny produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem i wprowadzić kody z opakowań lub paragony w przypadku zakupów produktów na wagę, na stronie programu.

Nowa kampania realizowana przez markę Wawel ma na celu inspirowanie ludzi do czynienia drobnych gestów dobroci, poprzez wprowadzanie ich w dobry nastrój zgodnie z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.

Pierwsze efekty współpracy z popularnymi YouTuberami można już zobaczyć w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



To już II edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie”, w ramach której każdy, kto kupi produkty marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości”, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Łącznie na pomoc potrzebującym marka przeznaczy kwotę do 2,5 miliona złotych, a moc pomagania ma cała oferta Wawelu dostępna na rynku, w tym również słodycze na wagę. Akcja „Serce Rośnie” trwa do końca roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” na stronie www.sercerosnie.com.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się