Łomża wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Kto powiedział, że”

Marka regionalnego piwa Łomża (Browar Van Pur) po raz kolejny udowadnia, że warto robić rzeczy w poprzek utartych schematów.
O autorze
0 min czytania 2018-10-01

Tym razem w ramach platformy komunikacyjnej pod hasłem „Kto powiedział, że” promowane jest piwo Łomża Jasne. Nowe spoty w zaczepny sposób podważają utarte przekonania i inspirują do podążania „Swoją drogą”.

W odróżnieniu od dominującego modelu reklamowego w branży piwnej, nowa kampania Łomży została ponownie stworzona w modelu „digital first”, który zakłada skupienie się na najbardziej efektywnych, internetowych kanałach dotarcia do konsumentów.

Jesienna kampania to druga odsłona nowej platformy komunikacji marki Łomża stworzonej przez MullenLowe Warsaw wybranej w przetargu.




LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj