fot. depositphotos.com
W wyniku współpracy giganta kosmetycznego z koncernem Meta powstanie 6-miesięczny program dla startupów wyróżniających się kreatywnością w tworzeniu projektów Web3.
Zobacz również
W grudniu komisja zrzeszająca przedstawicieli obu firm, HEC oraz inwestorów wybierze co najmniej 5 wschodzących przedsiębiorstw, które specjalizują się w produkcji 3D, rzeczywistości rozszerzonej (AR), rzeczywistości wirtualnej (VR), tworzeniu awatarów, technologii rzeczywistości mieszanej, ekonomii tokenów lub innych dziedzin związanych z metaverse. Co istotne, projekty nie muszą być związane z branżą kosmetyczną.
Firmy mogą przesyłać zgłoszenia do 20 listopada. Program potrwa od stycznia do czerwca 2023 roku.
Inicjatywa, która połączy wschodzące talenty, będzie realizowana w paryskiej siedzibie Mety. Wybrane startupy otrzymają wsparcie mentorów, inwestorów i ekspertów branżowych oraz dostęp do zespołu badawczego Meta AI i Reality Labs. Ponadto innowacyjne rozwiązania opracowane przez uczestniczące startupy zostaną wdrożone w ramach inicjatyw Meta i L’Oréal.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z L’Oréal dzięki temu ambitnemu projektowi, mającemu na celu wsparcie francuskiego ekosystemu startupowego, który będzie odgrywał kluczową rolę w budowaniu wspólnego, kreatywnego i inkluzywnego metaverse – skomentował Laurent Solly, wiceprezes Meta na Europę Południową.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ostatnich miesiącach szum związany z metaverse nieco ucichł m.in. ze względu na liczne wątpliwości związane z rozwojem tej technologii i możliwościami, które faktycznie może zaoferować użytkownikom, markom i inwestorom. Mimo to francuski gigant kosmetyczny konsekwentnie realizuje swoje plany związane z wirtualnym światem. Jak tłumaczy L’Oreal, metawersum jest sposobem na dostarczanie wyjątkowych doświadczeń, a także na zwiększanie zaangażowania ze strony konsumentów.
PS
Termin „metaverse” to obecnie jeden z najpopularniejszych buzzwordów w branży marketingowej, wokół którego narosło wiele niejasności. Jakie są najważniejsze fakty, które warto poznać na temat metaverse?