TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lubella i rodzinny obiad

Trwa kampania „Lubella i 1000 pomysłów”.Marka przedstawia kolejną okazję do przygotowania dania z makaronem – tym razem to penne z indykiem i brokułami, jako opcja dla rodzinnego obiadu. Reklama będąca kontynuacją cyklu spotów tegorocznej kampanii zachęca do rodzinnego gotowania i wspólnego zasiada.
O autorze
0 min czytania 2017-04-04

Lubella w tegorocznej komunikacji skupia się na czerpaniu inspiracji z sezonowych produktów i wykorzystywaniu okazji do wspólnego ucztowania. Trzecia odsłona kulinarnych pomysłów Lubelli to obiad w rodzinnej wersji. Wesoła atmosfera w kuchni to efekt wspólnej pracy rodziców i dziecka, którzy przygotowują kolorowe, zdrowe i pożywne danie dla całej rodziny – penne z indykiem, brokułami i chili. Lubella udowadnia, że warto nie tylko wspólnie jeść posiłki, ale także czerpać radość z możliwości wspólnego ich przygotowywania, które może dostarczyć dużo radości wszystkim domownikom.

Spot „Lubella i rodzinny obiad” to kolejny spot w całorocznej kampanii „Lubella i 1000 pomysłów”. Wraz z jego emisją marka rozpoczęła kolejny sezon kulinarnych inspiracji – tym razem oparty na familijnym podejściu gotowania.