Lubella otworzyła swoją restaurację w Warszawie… na jeden dzień

5 lutego 2024 roku na mapie warszawskiej Pragi pojawił się kreatywny koncept Lubelli - restauracja Prosta Pasta. Miejsce funkcjonowało przez… jeden dzień. Celem podjętej przez markę inicjatywy było pokazanie, że prawdziwie restauracyjne dania można przygotować w zaciszu własnego domu i to ze składników, które na pewno każdy z nas ma w swojej kuchni.
O autorze
1 min czytania 2024-02-08

Prosta Pasta to restauracja stworzona przez markę Lubella na jeden dzień, a w zasadzie – na jeden wieczór. Miejsce swoim wystrojem nawiązywało do domowego zacisza, co z pewnością dodatkowo wpłynęło na komfort gości. Do wyboru z menu były przygotowane specjalnie na tę okazję dania, w których główną rolę odgrywał makaron Lubella. 

Na koniec uczestnicy kolacji nie otrzymali rachunku, ale zostali poproszeni o próbę wycenienia tego, co zjedli. Okazało się, że podane przez nich ceny zdecydowanie przewyższają rzeczywistą wartość dania. Akcent ten pokazał, że gotowanie w domu i jedzenie w restauracji wcale się nie wyklucza. 

Podejmując się tej inicjatywy, marka miała na celu pokazanie, że w prosty sposób, z pomocą łatwo dostępnych składników, można stworzyć potrawy pełne restauracyjnego sznytu. W końcu dobry pomysł, to prosty pomysł, prawda? 

Wydarzenie zostało poprowadzone przez autorkę bloga Krytyka Kulinarna – Magdalenę Grzebyk. Ideę marki podzielili też zaproszeni goście, wśród których znaleźli się: Lara Gessler, Paulina Krupińska, Krzysztof Ibisz, Michał Korkosz, Ciocia Liestyle, Zuzanna Lisowska, Mateusz Glen oraz Maciej Je. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cała akcja została zorganizowana w ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Pysznie na tym wyjdziesz”. Powstał także spot pokazujący, jak proste (i pyszne!) może być gotowanie w domu.

Źródło zdjęć: materiały prasowe Lubella

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: materiały prasowe Lubella

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się