A o takich właśnie prawdach mówią „ludzie, których nikt nie słucha”, czyli osoby, które zainspirowały Alberta Stęclika, stratega VML Poland, do stworzenia prezentacji na 7. edycję konferencji InternetBeta 2015. Prezentację i filmy, które były wyświetlane na YouTube mniej niż 1000 razy, można znaleźć pod adresem.
„Piszemy to oczywiście z pozycji agencji wyrosłej z komunikacji digitalowej, gdzie dobre zrozumienie narzędzi gra rolę kluczową. Ale zawsze dbaliśmy przede wszystkim o higienę strategiczną, zrozumienie i przyjęcie punktu widzenia konsumenta i nieskromnie uważamy, że to jest jeden z kluczowych czynników sukcesu” – komentuje Michał Wolniak, Chief Strategy Officer w VML Poland.
Zobacz również
Podczas tej samej konferencji Łukasz Majewski, PR & Marketing Manager w VML Poland, w pierwszym duecie z Maciejem Buczkowskim, głównym specjalistą ds. mediów społecznościowych w zespole PR i nowych mediów PZU w prezentacji „Miłość zmienia złe nawyki” przedstawił case study kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”. W drugim „F*ck the H2H approach” wraz z Magdaleną Grochalą z Symetria PR, szukał odpowiedzi na pytanie, czy prawda do bólu popłaca w komunikacji.
Prezentacja „F*ck the H2H approach” poniżej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]