Łukasz Mazurek w branży reklamowej pracuje od ponad 7 lat. Przez ostatnie 4 lata jako Copywriter/ Creative Strategy Manager w FFW Communication tworzył koncepcje kreatywne oraz strategie działań marketingowych, obejmujących kanały digital i social media. Pracował dla takich klientów jak: Hewlett Packard Enterprise, Le Grand, Lenovo, Motorola, KFC, Kulczyk Investments, Pioneer czy Ziko. Wcześniej był związany z Pompidou, gdzie jako Copywriter zajmował się copywritingiem, tworzeniem koncepcji kreatywnych oraz uczestniczył w opracowywaniu strategii komunikacji, m.in. dla marek Plus i Samsung.
Łukasz Mazurek dołączył do Walk Digital jako Digital Strategist
Do Walk Digital dołączył Łukasz Mazurek. Objął stanowisko Digital Strategist, na którym odpowiada za tworzenie strategii komunikacji w obszarze digital dla obecnych i potencjalnych klientów Walk. Wcześniej przez 4 lata był związany z FFW Communication.
O autorze
0 min czytania
2018-03-07