Lush Cosmetics nie znika z social mediów?
Brytyjska marka kosmetyków – Lush Cosmetics, ogłosiła, że zniknie z social mediów. Firma usunęła swoje profile na Facebooku, Instagramie i Snapchacie, tuż przed Black Friday. Marka motywowała to faktem negatywnego wpływu social mediów na życie ludzi – zwłaszcza nastolatków. Szacuje się, że z powodu tej decyzji Lush Cometics może stracić nawet 10 mln funtów. Jednak czy na pewno nie pojawią się już na social mediach?
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Khaby Lame i Maffashion w kampanii Tezenis
Gwiazda TikToka – Khaby Lame, to jeden z najpopularniejszych twórców internetowych na świecie. Wraz z Maffashion pojawił się w kampanii Tezenis – marki należącej do grupy Calzedonia. Kampania z Khabym to jednak całkowicie zmarnowany potencjał i do bólu generyczny film reklamowy. Dlaczego ktoś zdecydował się na taki krok?
Better.com zwalnia 900 osób przez Zooma
Prezes Better.com – Vishal Garg – zwolnił 900 pracowników podczas konferencji na Zoom. Jak sam przyznawał – ostatnim razem podczas takiej rozmowy się popłakał, lecz teraz postarał się być twardy. Wieść obiegła praktycznie cały świat, a sam Garg stanął w ogniu krytyki. Czy jednak sprawa jest tak prosta, jak się wszystkim wydaje?
Yusaku Maezawa leci w kosmos
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Japoński miliarder – Yusaku Maezawa, to zarówno przedsiębiorca, jak i showman. Kiedyś był członkiem zespołu punk rockowego, a obecnie prowadzi jeden z największych e-commerców w Japonii. To właśnie temu zawdzięcza swoją fortunę. Maezawa postanowił polecieć w kosmos, a konkretniej na stację ISS. Ma tam spędzić 12 dni. Czy to początek lotów turystycznych w kosmos?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NBP prosi o nieatakowanie Gaplińskiego
Biuro Prasowe NBP apeluje do dziennikarzy o zaprzestanie ataków na prezesa Adama Gaplińskiego. W ostatnim numerze Polityki dziennikarze donosili o rzekomych działaniach prezesa Narodowego Banku Polskiego. Gapliński miał dawać nagany i kary za pracę zdalną, zamontować w obiekcie ponad 600 kamer, a dodatkowo wpuszczać pracowników sprzątających na swoje piętro tylko w specjalnych kombinezonach. Dlaczego NBP ciągle nie nauczyło się komunikacji PR-owej? To tematy, które poruszą Damian Jemioło i Wojtek Walczak w najnowszym odcinku Marketing Przegadany.
Sprawdź pozostałe odcinki:
-
Włoski artysta wykorzystał wizerunek Kate Middleton do głośnej kampanii. Księżna nic o tym nie wiedziała. Bored Ape Yacht Club – dlaczego biznesmeni ustawiają sobie małpy na awatary? Tip and Donation ma zalegać z wypłatami dla streamerów, a naukowcy tworzą kamerę wielkości ziarenka soli.
- Black Friday w Polsce nie działa, Sokół wydaje nowy album, Rafał Brzoska buduje wielkie imperium, a wrocławianie chcą stworzyć klona-androida. Wojtek Walczak i Damian Jemioło rozmawiają o tym, co nowego w świecie marketingu i biznesu.