Przez ostatni rok marka LUSH była obecna w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego. W piątek 17 lutego o godzinie 15:00 pierwsi klienci sklepu stacjonarnego LUSH w Polsce przekroczyli progi salonu. Honorowego przecięcia wstęgi dokonała wiceambasador Wielkiej Brytanii w Polsce – Jennifer MacNaughtan. W ciągu pierwszych dwóch dni salon LUSH w Warszawie odwiedziło ponad 7 tys. klientów.
Zobacz również
LUSH to marka znana z zaangażowania w zrównoważony rozwój oraz działania, które mają na celu pozostawienie świata lepszym miejscem. Pierwszy polski sklep marki to wyjątkowa przestrzeń o powierzchni 100m2, która łączy tę filozofię z pięknym i odpowiedzialnym designem.
Sklep LUSH w Złotych Tarasach podzielony został na kilka stref dedykowanych różnym kategoriom produktów. Znajdują się tam m.in: czterometrowa ściana z kultowymi bombami do kąpieli, sekcja perfum oraz kosmetyków pielęgnacyjnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Meble w salonie wykonane zostały przez zaprzyjaźnionego z marką włoskiego stolarza, który użył drewna oraz tworzywa sztucznego pochodzących z recyklingu. Płytki podłogowe w warszawskim sklepie LUSH zawierają do 45% materiałów pochodzących z recyklingu, a oświetlenie to lampy LED o niskim zużyciu energii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W dniu otwarcia klienci sklepu mieli możliwość m.in. własnoręcznego zrobienia bomby do kąpieli, bąbelkowej kostki oraz świeżej maski do twarzy pod okiem doświadczonych pracowników manufaktury LUSH. Ponadto stu pierwszych klientów otrzymało mały upominek od marki.
W warszawskim sklepie LUSH można korzystać z oferty marki obejmującej program zwrotu opakowań Bring it Back (regulamin) oraz organizację niezapomnianych imprez LUSH Parties (warunki rezerwacji).