Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Maciej Urbański Chief Technology Officerem w Cube Group

Agencja digital marketingowa Cube Group stawia na rozwój technologiczny, wyodrębniając ze swoich struktur dedykowany zespół programistów i ekspertów IT. Na czele stanął Maciej Urbański, obejmując nowo utworzoną funkcję Chief Technology Officer. Wcześniej pracował m.in. w Samsung Electronics.
O autorze
0 min czytania 2018-05-18

Do zadań nowego zespołu należą m.in.: tworzenie dedykowanych systemów dla klientów, łączących dane i wspomagających działania marketingowe i sprzedażowe online i offline, własnej platformy zarządzania danymi (DMP), wdrażanie rozwiązań opartych o machine learning dla klientów agencji oraz nowych technologii mierzenia i analizowania kampanii reklamowych.

Urbański ma 12-letnie doświadczenie w branży digital, m.in. w Samsung Electronics i Lataj.pl. Ostatnie 5 lat zarządzał projektami w centrum badawczo-rozwojowym Samsunga, gdzie realizował działania z dziedzin: web programming, cloud, machine learning, oraz kierował zespołami programistów. Jest absolwentem informatyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.