Maciek jest związany z branżą komunikacyjną od ponad 20 lat. Jako ceniony ekspert pracując dla największych agencji i grup: McCann, JWT, Grey czy Dentsu, wygrał wraz z zespołami wiele przetargów oraz zdobył liczne nagrody kreatywne w kraju i zagranicą w konkursach, takich jak LIA, Clio, The One Show, Cannes Lions czy Eurobest. Maciek posiada doświadczenie także w pracy po stronie klientów jak np. P&G.
Dzięki takiej ścieżce kariery zyskał unikatowy mix doświadczeń strategicznego myślenia, który przekłada się na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i wyzwań rynkowych przed którymi stoją.
Zobacz również
Ostatnich kilka lat spędził w Azji pracując jak przystało na „digital nomada” w Singapurze, Jakarcie i Kuala Lumpur dla dużych agencji sieciowych z grupy Dentsu, a także dla mniejszych lokalnych firm i bezpośrednio dla klientów takich jak np. L’Oreal.
Przed wyjazdem do Azji Maciej był chief creative officerem grupy Dentsu, w której przez kilka lat wraz z zespołem rozwijał na polskim rynku markę ISOBAR, co zaowocowało zdobyciem tytułu najbardziej innowacyjnej agencji roku w Polsce w konkursie Innovation Awards i 4 miejscem w ogólnym rankingu KTR oraz ponad 30-oma najważniejszymi światowymi nagrodami
– Bardzo się cieszę, że nasze drogi znowu się połączyły. Wierzę w ogromną charyzmę Maćka i drive do przekuwania wyzwań szybko zmieniającego się świata w sukces. Jestem przekonana, że wspólnie z Michałem Desowskim i całą kreacją stworzą wiele innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów i angażujących doświadczeń ludzi z markami – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing