Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

MACIEK NOWICKI: Przez AI agencje marketingowe stracą w dużym stopniu rację bytu (podcast)

MACIEK NOWICKI: Przez AI agencje marketingowe stracą w dużym stopniu rację bytu (podcast)
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na dzisiejsze agencje reklamowe? Czy faktycznie większość z nich zniknie z rynku za 10 lat? Czy AI może być równie kreatywna i czy marki same będą sobie tworzyć swój content? O tym wszystkim rozmawiamy z Maćkiem Nowickim, dyrektorem kreatywnym w All Things AI.
O autorze
1 min czytania 2023-04-18

Na kreatywnym marketingu zjadł zęby. Mówi też, że odebrał najbardziej klasyczną edukację, jeśli chodzi o tworzenie marek i budowanie strategii. Maciek Nowicki, kolejny gość NowyMarketing Podcast, do niedawna był dyrektorem kreatywnym w Saatchi&Saatchi (wcześniej w Isobar), a dziś współtworzy nowy koncept All Things AI, który stawia przede wszystkim na wykorzystanie sztucznej inteligencji.

W ramach nowego odcinka naszego podcastu postanowiliśmy porozmawiać z Maćkiem o tym, jak widzi rozwój branży marketingowej w dobie gwałtownego rozwoju narzędzi z obszaru AI.

– W opinii wielu osób to największa zmiana, jaka zachodzi i zajdzie w historii ludzkości. To nie jest „internet 2.0″ ani „rewolucja przemysłowa 2.0″. To jest coś zupełnie innego. Sam Craig Mundie z Microsoftu mówił, że „sztuczna inteligencja zmieni wszystko i zmieni sposób, w jaki zajmujemy się wszystkim” – opowiada Maciek Nowicki.

 Czy ten postęp technologiczny zatrzęsie rynkiem i wyeliminuje z niego copywriterów, grafików i dyrektorów kreatywnych? Czy marki dostaną wkrótce wszystkie narzędzia do tego, aby samodzielnie budować swoją strategię komunikacyjną, a marketerzy okażą się w tym wszystkim całkowicie zbędni?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ciśnienie w agencjach, aby generować dużo więcej contentu będzie spore, bo klienci będą oczekiwać, że dostaną znacznie więcej za wydany budżet. Przez to agencje staną się wydajne o wiele szybciej niż będzie rósł rynek reklamowy. Przy obecnym stanie zatrudnienia po prostu nie będzie gdzie upchnąć tej pracy, która będzie generowana dzięki wzrostowi i wydajności – dodaje Nowicki.

Zapraszamy do wysłuchania nowego odcinka podcastu i śledzenia Maćka Nowickiego na LinkedInie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się