Warunkiem zgłoszenia jest nadesłanie do redakcji próbek swoich produktów, które poddane będą ocenie m.in. pod kątem smaku, zapachu, składu, opakowania, wyglądu i jakości. Najlepsze z nich otrzymają roczne wyróżnienie „KUKBUK poleca” oraz szereg korzyści płynących z jego posiadania.
Na popularności coraz bardziej zyskuje trend wolniejszego, bardziej świadomego życia. Ludzie zaczynają buntować się przed pędem naszych czasów. Z samochodów przesiadają się na rowery, fast foody zamieniają na targi śniadaniowe, a hipermarkety na bazary, gdzie poszukują tego co naturalne i lokalne. KUKBUK chciałby docenić tych, którzy z sercem przygotowują np. zdrowe, ekologiczne sery, produkują wyśmienite naturalne nalewki i wina, wypiekają pyszne, prawdziwe pieczywo, czy ręcznie wykonują piękne, drewniane deski do krojenia, które służą potem kilku pokoleniom.
Zobacz również
Lokalni producenci chcący zdobyć wyróżnienie KUKBUK-a mogą wysłać od trzech do pięciu swoich produktów razem z formularzem zgłoszeniowym (do pobrania ze strony www.kukbuk.com.pl/kukbukpoleca) do testowania na adres redakcji (ul. Czerniowiecka 4b, Warszawa) z dopiskiem „KUKBUK poleca” do 21 kwietnia. Wyniki zostaną ogłoszone w maju.
Certyfikat „KUKBUK poleca” ma podnieść prestiż producenta, który go otrzymał, sprzyjać uzyskaniu zaufania klientów oraz komunikować im, że dane produkty są najlepszej jakości. O wszystkich wyróżnionych będzie można przeczytać w specjalnej zakładce na www.kukbuk.com.pl. Dodatkowo każdemu z nich zostanie poświęcony odrębny artykuł na stronie szerzej opisujący jego działalność. Odznaka zostanie przyznana na rok, co oznacza że można będzie się nią legitymować do połowy 2018 roku.
„Od początku istnienia KUKBUK-a promujemy prawdziwe jedzenie, wartości rzemieślnicze oraz pracę ludzkich rąk. Sami jesteśmy alternatywnym wydawnictwem i wiemy jak wiele trudu wymaga stworzenie najwyższej jakości produktu. Jedzenie ma wymiar społeczny. Chcemy zwiększyć popularność godnych zaufania producentów i wskazać ludziom tych, od których warto kupować. Odznaka KUKBUK-a ma być wiarygodnym symbolem uczciwego produktu.” – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Partnerami akcji „KUKBUK Poleca” są: Kuchnia+, RDC, wp.pl, Food Service, Rano Zebrano, Slow Market, Slow Weekend.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji oraz regulamin na: www.kukbuk.com.pl/