zdj. od lewej: Magda Mussmann, Kinga Maliszewska, Jarek Król
Magdalena Mussmann dołączyła do zespołu Amplifii i objęła stanowisko head of offline non-TV, tym samym stając się odpowiedzialną za doradztwo w zakresie przygotowania strategii mediowych, negocjowanie warunków zakupowych w mediach Offline non-TV, monitorowanie i zarządzanie budżetami mediowymi, przygotowywanie warunków przetargowych czy tworzenie analizy rynku mediów.
Zobacz również
Przez ostatnie 6 lat Magdalena pracowała dla Group One Media, gdzie pełniła funkcję buying intelligence directora i pracowała dla marek takich jak: Orange, De’Longhi Group, Adamed, Biofarm, Jaguar, Suzuki, TVP, Amica, Hochland, Travelist czy 4F. Wcześniej była związana z domem mediowym OMD, pracując na stanowisku deputy buying director i obsługując takie firmy jak: McDonald’s, Renault, Nissan, Wedel, Nivea, Unilever, Żywiec, Heinz, Sony, Storck i Polpharma.
W ramach wewnętrznych struktur nowe role objęli Kinga Maliszewska oraz Jarosław Król.
Kinga z początkiem lutego została media planning & buying director. Z grupą dentsu Polska związana jest od 2018 roku, gdzie w ostatnim czasie pełniła rolę TV&Video Stack Lidera i była odpowiedzialna za przygotowanie podejścia multiscreen, rozwój narzędzi oraz poszerzenie wiedzy z zakresu TV&VOD w agencji. Wcześniej zajmowała się przygotowaniem strategii mediowych, analiz konkurencji i rynku, planowaniem i zakupem mediów, kampanii oraz koordynowaniem prac zespołów. Posiada doświadczenie w pracy dla klientów z branż: FMCG, farmaceutycznej, finansowej, ubezpieczeń, retail czy parentingowej. Przyjęcie nowej roli wiąże się z objęciem nowych funkcji, w tym: nadzór i kompleksowe zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla Klientów agencji.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Z kolei Jarosław Król, dotychczas CFO grupy Red8, będzie pełnił rolę commercial & compliance managera. Do jego obowiązków będzie należeć rozwój i komercjalizacja produktów Amplifi oraz nadzór nad umowami mediowymi pod kątem compliance. Jarosław swoją przygodę z branżą reklamową rozpoczął w 1994 roku w agencji EBD Interpartners w dziale client service, a następnie kontynuował pracę w dziale produkcji. W 1998 roku rozpoczął pracę w Ogilvy & Mather w dziale client service, w której odpowiadał za kluczowych klientów agencji, w tym: Ford, IBM, Kosterfrau i Merloni. W 2002 roku rozpoczął przygodę z Red8 jako jeden z założycieli i wspólnik, gdzie w roli dyrektora zarządzającego miał okazję aktywnie budować sukces agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing