Aż siedem nagród powędrowało w ręce agencji 24/7PR. Złotymi statuetkami wyróżnione zostały kampanie: Gillette Pro Glide oraz Venus Pro Skin (Procter & Gamble), Serenada (Grupa Żywiec, marka Heineken) oraz Palma Czekoladowa (LOTTE Wedel). Srebrne statuetki przyznano dla projektów: Obchody 20-lecia McDonald’s (McDonald’s Polska), Danone Nation’s Cup (Danone) oraz PR Start (24/7PR).
– To wyjątkowy sukces dla naszej agencji i wszystkich pracowników odpowiedzialnych za realizację poszczególnych projektów. Jesteśmy dumni, że tak duża liczba projektów została wyróżniona w tak znanym konkursie – komentuje Dorota Zmarzlak, Managing Director 24/7PR. – Szczególnie cieszy nas statuetka dla naszego autorskiego programu stażowego PR Start, którego celem jest przekazanie podstaw praktycznej wiedzy na temat pracy w PR osobom zainteresowanym pracą w naszej branży. Docenienie tak lokalnej inicjatywy przez międzynarodowe środowisko to także ważny sygnał dla całej branży, że warto podejmować inicjatywy wspierające rozwój młodych ludzi – dodaje Zmarzlak.
Zobacz również
W uzasadnieniach nagrodzonych projektów jury podkreślało strategiczne podejście do realizowanych projektów, wysoką efektywność prowadzonych działań, dobór adekwatnych narzędzi do grup dotarcia oraz budowanie silnego zaangażowania odbiorcy.
Przygotowany przez Garden of Words Program Partnerstwo dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka, znalazł się na 35. miejscu na międzynarodowej liście TOP 50 kampanii komunikacyjnych 2012 roku, a kampania edukacyjna „Śniadanie Daje Moc” została wyróżniona srebrnym Magellanem w konkursie na najlepsze kampanie komunikacyjne na świecie w 2012 roku.
W dniu 8 listopada 2011 r. Partnerstwo dla Zdrowia zainicjowało akcję „Śniadanie Daje Moc”, a w ponad 2400 szkołach podstawowych w Polsce odbyło się wspólne śniadanie uczniów klas 1-3, nauczycieli i rodziców. Akcja Śniadanie Daje Moc w 2011 roku była edycją pilotażową, którą Partnerstwo dla Zdrowia rozwija już od września bieżącego roku w program edukacyjny dla szkół podstawowych w 2012 roku. Nauczycieli, uczniów i ich rodziców już teraz zachęcamy do zakładania w szkołach Klubów Śniadaniowych i przeprowadzenia 12 śniadań edukacyjnych zgodnie z 12 zasadami zdrowego odżywiania, opracowanymi przez Instytut Matki i Dziecka. Kulminacją będzie Dzień Zdrowego Śniadania, kiedy to 8 listopada w szkołach w całej Polsce odbędą się wielkie, wspólne śniadania dla dzieci.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie srebrne statuetki za projekty „Big Beautiful Woman – Success in XXL Size” oraz „Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią”. Kampania „Big Beautiful Woman – Sukces w rozmiarze XXL” została realizowana na rzecz Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Społecznego i Wyrównania Szans „Sokrates”. Projekt miał na celu pokazanie, że wbrew wielu stereotypom kobiety plus-size mogą być piękne, ambitne, pełne pasji i marzeń. Była to pierwsza ogólnopolska inicjatywa pokazująca, że kobiece piękno nie zależy od rozmiaru. „Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią”, to kampania której celem jest pogłębienie świadomości Polaków na temat przyszłości energetycznej naszego kraju oraz ich zaangażowanie w dyskusję na temat energetyki jądrowej. Projekt realizowany jest na zlecenie Ministerstwa Gospodarki przez konsorcjum, którego liderem jest Partner of Promotion.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na 19. miejscu w TOP50 uplasowała się przygotowana dla Canal+ Cyfrowy kampania „Przemaluj przyjaciela”, za którą agencja Think Kong otrzymała złotą statuetkę.
Organizatorem Magellan Awards jest League of American Communications Professionals (LACP) – organizacja skupiająca ekspertów z dziedziny komunikacji. Wyłanianiem najlepszych projektów zajmuje się komisja złożona z profesjonalistów z branży komunikacyjnej. Szczegółowe informacje nt. konkursu oraz nagrodzonych projektów dostępne są na stronie www.lacp.com/competition.htm.